بورسینه
1399/05/28
10:06
🔹 در ساعت ۹:۳۵ جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشا...

🔹 در ساعت ۹:۳۵ جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.


🔹 تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #وپارس، #وآیند و #ونیکی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک پارسیان ۲۸۴ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #وگردشح، #ثشاهد و #کیسون در نوبت انتظار است.


🔹 ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان (۴۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۷۰۰ میلیارد تومان (۶۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف داروسازی تولید دارو (#دتولید) به نزدیک چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


🔹 "بانک‌ها و موسسات اعتباری" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۵۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "محصولات شیمیایی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۳۰ میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه کوچک "ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی" با فشار فروش ۶۰ میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه



انتهای خبر

0
0