آکادمی هلاکوئی
1400/10/13
11:30
درخشش بازار دیفای در اولین دوشنبه سال

شروع سال جدید در بازار توکن های دیفای…

شروع سال جدید در بازار توکن های دیفای (Defi)، با بازگشت گاوها همراه شده است، زیرا در اولین دوشنبه سال، برخی از این توکن ها مانند Uniswap (UNI)، AAVE و Yearn.Finance (YFI) بهترین عملکرد را تا این لحظه از خود نشان داده اند و در صدر نمودار ارزهایی با بیشترین سود در یک روز قرار گرفته اند.


انتظار می رفت پس از فروش گسترده ماه سپتامبر(شهریور و مهر) سه ماهه آخر سال ۲۰۲۱ صعودی باشد، ولی، به غیر از ماه اکتبر(مهر و آبان)، ماه های نوامبر و دسامبر (اواسط آبان تا اوایل دی) با رنگ قرمز به پایان رسید .


بازار دیفای هنوز یکی از پرتقاضاترین بخش ها در بازار ارزهای رمزنگاری شده است. ارزش کل بازار دیفای در حال حاضر بالای ۱۶۰ میلیارد دلار است. یرن فایننس (YFI) با افزایش ۱۳ درصدی قیمت، بزرگترین جهش را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسانده است. این ارز رمزپایه شش کندل سبز متوالی را در نمودار روزانه ترسیم کرده است که نشان دهنده حرکتی صعودی حتی در زمانی است که بقیه بازار در حال تحکیم بوده است. در زمان نگارش این مطلب، YFI با قیمت ۴۱۱۱۹ دلار معامله می‌شود و به نظر می‌رسد که این روند افزایش همچنان ادامه دارد.


در تایم فریم روزانه، یونی سوآپ ( UNI ) با ۷.۷۱ درصد رشد به ۱۸.۵۴ دلار، آوی ( AAVE ) با ۷.۶۴٪ رشد به ۲۷۵.۵۴ دلار و ANKR با ۱۰.۲۴٪ رشد به ۰.۱۱ دلار رسیده اند.


اکثر رمزارزهای اصلی، اعم از بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و چندین مورد دیگر هنوز نشانه‌هایی از احیای بازار و بازگشت گاوها را نشان نداده‌اند، با این حال، افزایش آلت‌کوین‌ها مطمئنا امیدی برای آغاز یک آلت سیزن دیگر خواهد بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0