اقتصاد آنلاین
1400/07/03
15:18
بیشترین ارزش معاملات سهام(۳مهر) / فسبزوار در اولین روز معاملاتی پاییز، صدرنشین ارزش معاملات شد

امروز معامله‌گرها ۵۳۰میلیارد تومان سهام پارس فولاد سبزوار خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۴.۱درصد از کل سهام تامین ماسه ریخته‌گری معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود ۶هزار و ۴۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فسبزوار»، «فجهان»، «شپنا»، «شتران» و «اتکای» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در اولین روز هفته معادل ۵۳۰میلیارد تومان سهام پارس فولاد سبزوار دست به دست شد، مجتمع جهان فولاد سیرجان پس از معاملاتی به ارزش ۳۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام تامین ماسه ریخته‌گری (کماسه) پس از بازگشایی ۸.۸درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام تجهیزات تجهیزات سنگین هپکو (تپکو) با افت ۲۳.۹رصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۴۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۶۷۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۴.۱درصد از کل سهام تامین ماسه ریخته‌گری (کماسه) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۹.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در هفت سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۹نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.07.03
رتبه بندی ارزش معاملات 00.07.03.gif
انتهای خبر

0
0