بورس۲۴
1401/03/08
09:42
«والبر» از تجدید ارزیابی افزایش سرمایه می‌دهد

هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری البرز با انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در این هلدینگ دارویی موافقت نمود.

«والبر» از تجدید ارزیابی افزایش سرمایه می‌دهد

بورس۲۴ : گروه سرمایه‌گذاری البرز فعالیت خود را در سال ۱۳۴۵ با تمرکز بر تولید و توزیع فرآورده‌های دارویی، محصولات شوینده و مواد غذایی آغاز نمود. از مهم ترین شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری البرز در دهه ۵۰ می‌توان به شرکت های تولید دارو، ایران دارو و کی بی سی، تولید کنندگان محصولات دارویی و آرایشی ، بهداشتی ، شرکت تولی پرس، اولین شرکت تولید کننده پودر لباسشویی با برند ایرانی (شوما و دریا)، شرکت کیوان، از شرکت های تولید شیرینی و شکلات و شرکت پخش البرز با دارا بودن گسترده ترین شبکه توزیع محصولات حوزه سلامت در کشور نام برد .


این هلدینگ بزرگ دارویی در نظر دارد تا افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را در خود داشته باشد.


شایان ذکر است که هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری البرز با انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در این هلدینگ دارویی موافقت نمود.


با مصوبه هیات مدیره محترم گروه سرمایه گذاری البرز، فرآیند اجرایی شدن افزایش سرمایه در نماد والبر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها آغاز و در سامانه کدال افشا گردید تا پس از انجام بررسی های کارشناسی وارد مرحله اجرایی گردد.

انتهای خبر

0
0