سهم گلچین
1399/03/13
08:55
هلدینگ زرماکارون (#غزر) برای عرضه در بورس اوراق بهادار تهران آماده است و منتظر زمان نهایی برای عرضه اولیه است. «غزر» اعلام کرده عرضه های اولیه زیرم...

هلدینگ زرماکارون (#غزر) برای عرضه در بورس اوراق بهادار تهران آماده است و منتظر زمان نهایی برای عرضه اولیه است. «غزر» اعلام کرده عرضه های اولیه زیرمجموعه را هم در دستورکار دارد.


حمل و نقل توکا (#حتوکا) اعلام کرد: مبلغ قرارداد انعقاد قرارداد بارگیری و حمل مواد اولیه مورد نیاز بخش آگلو مراسیون ذوب آهن اصفهان ۶۵.۹۳۴.۳۰۰.۰۰۰ ریال است.


نوسازی و ساختمان تهران در خصوص دعوی مطروحه به طرفیت سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با اعلام فسخ قرارداد پروژه نوسا کیش از سوی سازمان مذکور شفاف سازی کرد. براساس اعلام «#ثنوسا»، با توجه به ارایه نظریه هیات پنج نفره کارشناسان رسمی دادگستری منتخب دادگاه تجدیدنظر استان هرمزگان در اسفندماه ۱۳۹۸ و حضور طرفین در جلسه ۳۰/۰۱/۱۳۹۹ در ارتباط با پروژه نوسا کیش مطروحه در شعبه ۸ دادگاه مذکور که مورد اعتراض وکلای سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت، شعبه مذکور طی ابلاغیه الکترونیکی مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱(تصویر پیوست) پرونده را به هیات هفت نفره کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع نمود. ضمنا گزارش مذکور در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱بعد از ساعت اداری شرکت واصل گردیده است.


دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر (#حبندر) اعلام کرد: طبق اعلام اداره کل بنادر و دریا نوردی استان گیلان مبلغ ۱۰۸،۷۴۵ میلیون ریال برای شرکت خط دریا بندر بدهی احتمالی ایجاد شده است. این شرکت طبق مفاد قرارداد لایروبی مبلغ ۱۴۹،۲۳۷ میلیون ریال از مازاد درآمدهای لایروبی حاصل از افزایش نرخ ارز در ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۷ و دو ماهه اول سال ۱۳۹۸ برگشت داده و در حساب ها اعمال نموده بود، لکن با پیگیری ها و دفعایعات به عمل آمده مبلغ درآمد برگشت داده شده کاهش، و مبلغ ۴۰،۴۸۹ میلیون ریال به درآمد های شرکت افزوده شده است. ضمنا مبلغ بدهی اعلامی مورد قبول این شرکت نبوده و در روزهای آتی اعتراض خود را به سازمان بنادر و دریانوردی اعلام، و نتایج حاصله اطلاع رسانی خواهد شد.


#بفجر: مبلغ فروش محصولات این شرکت در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، به صورت علی الحساب و براساس نرخهای فروش سرویس های جانبی تولیدی برای سال ۱۳۹۸ محاسبه و لحاظ شده است. شایان ذکر است بموجب مصوبه شماره ۳۸۲ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۵شورای رقابت با موضوع " دستورالعمل تنظیم قیمت سرویس های جانبی تولیدی فجر انرژی خلیج فارس، نرخهای فروش سرویس های جانبی تولیدی این شرکت برای سال ۱۳۹۸ توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی محاسبه و در اردیبهشت ماه سالجاری به این شرکت اعلام گردید ( افشا شده در سامانه کدال به تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۶). شایان ذکر است محاسبه نرخ فروش سرویس های جانبی تولیدی این شرکت برای سال ۱۳۹۹، توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان می باشد که تا کنون به این شرکت اعلام نشده است.


پس از بانک #حکمت ایرانیان این دومین بانک وابسته به نیروهای مسلح است که طی هفته جاری رسما در بانک سپه ادغام شد. همزمان با ادغام بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان در بانک سپه، رییس کل بانک مرکزی از نهایی شدن ادغام موسسه کوثر در این بانک تا پایان خرداد خبر داد.


انتهای خبر

0
0