رمزارز نیوز
1403/01/05
17:50
ارزهای دیجیتال پیشنهادی هوش مصنوعی برای سبد سرمایه‌گذاری سال ۲۰۲۴!

وبسایت Finbold از سه هوش مصنوعی پیشرفته ChatGPT-۴ Turbo OpenAI، Claude ۳ Opus Antrhopic و Grok xAI خواسته است تا برای سال ۲۰۲۴ سبدهای پیشنهادی ارز دیجیتال بسازند.


جالب اینجا است که هر سه هوش مصنوعی بر اهمیت بیت‌کوین و اتریوم به عنوان دارایی‌های اصلی در یک سبد ایدئال رمزارز تاکید کرده‌اند. درصد تخصیص بیت‌کوین در تمامی پیشنهادها ۴۰ درصد بوده و تخصیص اتریوم در پیشنهادهای ChatGPT و گروک، ۳۰ درصد و در پیشنهاد کلود، ۲۵ درصد است.


علاوه بر این، هر سه هوش مصنوعی، ارزهای دیجیتال سولانا (SOL)، چین ‌لینک (LINK) و پولکادات (DOT) را با درصدهای مختلفی در سبدهای پیشنهادی خود گنجانده‌اند.


سبد ChatGPT ۴ با تمرکز بر تنوع، تحقیق و تعدیل شامل بایننس کوین (BNB)، کاردانو (ADA)، سولانا و پولکادات، هر کدام ۵ درصد، چین ‌لینک به میزان ۳ درصد و سایر آلت‌کوین‌ها و فناوری‌های نوظهور، ۲ درصد است.


پیشنهاد Claude ۳ شباهت‌هایی به پیشنهاد ChatGPT ۴ دارد و بایننس کوین و کاردانو را نیز در سبد خود جای می‌دهد. اما وزن کاردانو در این سبد ۱۰ درصد و وزن چین لینک ۵ درصد است.


این هوش مصنوعی همچنین بر اهمیت مدیریت ریسک سرمایه‌گذار و تحقیقات کامل تاکید می‌کند. در نهایت، هوش مصنوعی Grok متعلق به ایلان ماسک با تمرکز بر رمزارزهای پایه با مبنای قوی، توسعه فعال و کاربرد در دنیای واقعی، BNB و کاردانو را حذف و یونی‌سواپ (UNI) را به سبد خود اضافه می‌کند.


این هوش مصنوعی برای چین‌لینک و پولکادات ۱۰ درصد اختصاص داده است.


انتهای خبر

0
0