آکادمی هلاکوئی
1401/06/21
07:20
افزایش ۴۴ درصدی ارزش رمزارزهای قرارداد هوشمند در پی نزدیک شدن به ادغام اتریوم

در دو ماه گذشته که جامعه رمزارزها در…

در دو ماه گذشته که جامعه رمزارزها در انتظار ارتقاء The Merge اتریوم هستند، قیمت برترین رمزارزهای قرارداد هوشمند بر اساس ارزش بازار، بسیار افزایش یافته است. ارتقاء اتریوم بدین صورت است که، بعد از ادغام، مکانیزم این رمزارز از الگوریتم اثبات کار به اثبات سهام تغییر می کند.


اتریوم در چند قدمی این ارتقاء، که قرار است در کمتر از دو روز دیگر در ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) اتفاق بیفتد، رشد قابل توجهی را به دست آورده است. علاوه بر ادغام اتریوم، انتظار می رود شبکه بلاکچین کاردانو نیز در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) شاهد یک ارتقاء باشد. در زمان نگارش این خبر، ارزش کل دلاری برترین رمزارزهای قرارداد هوشمند، ۱.۱۹ درصد افزایش یافته است.



Screenshot 2022 09 12 072816 300x223 - افزایش 44 درصدی ارزش رمزارزهای قرارداد هوشمند در پی نزدیک شدن به ادغام اتریوم

بر اساس داده های به دست آمده از پلتفرم coinmarketcap.com، ارزش کلی برترین دارایی های رمزارزی قرارداد هوشمند ۳۱۶ میلیارد دلار می باشد. پنج رمزارز قرارداد هوشمند برتر از نظر ارزش گذاری به ترتیب شامل اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، آوالنچ و اتریوم کلاسیک می باشند. در هفته گذشته اتریوم ۱۲.۵۲٪ افزایش یافت، BNB ۶.۰۵٪، کاردانو ۲.۶۷٪، آواکس ۸.۱۵٪ و اتریوم کلاسیک ۱۹.۳۴٪ افزایش یافته است. با این میزان افزایش ها، قیمت رمزارزهای قرارداد هوشمند بسیار بالاتر از ۸۰ روز پیش است که مجموع ارزش کل همه آن ها، ۲۱۸.۹ میلیارد دلار در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۲ تیر ۱۴۰۱) بوده است.



Screenshot 2022 09 12 072833 300x224 - افزایش 44 درصدی ارزش رمزارزهای قرارداد هوشمند در پی نزدیک شدن به ادغام اتریوم

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0