آکادمی هلاکوئی
1401/04/26
21:10
افزایش سریع حجم معاملات XRP ممکن است منجر به تغییرات قیمتی غیرمعمولی شود

پایان این هفته کاری شاهد یک ناهنجاری دیگر…

پایان این هفته کاری شاهد یک ناهنجاری دیگر در شبکه XRP بودیم. طبق گزارش پورتال تحلیل رمزارزی Santiment، در جریان معاملات روز جمعه در بازار کریپتو، حجم معاملات XRP به طور مداوم افزایش یافت تا اینکه ابتدا به ۱۷/۵ میلیارد XRP رسید و سپس با رسیدن به ۱۸/۶ میلیارد در یک ساعت بعد، رکورد خود را شکست. با این حال، حجم معاملات معمولی این رمزارز بیش از ۱/۵ میلیارد XRP نیست، که با نزدیکترین همسایگان خود از نظر مارکت کپ مانند BNB ،SOL و ADA برابری می‌کند.


2022 07 17 20 45 34 XRP Rapid Trading Volume Surge May Result in Unusual Price Action - افزایش سریع حجم معاملات XRP ممکن است منجر به تغییرات قیمتی غیرمعمولی شود

پست Santiment از ما خواسته قیمت XRP را که ممکن است به دلیل افزایش غیرعادی حجم معاملات به طور غیرعادی فعال شده باشد، تحت نظر داشته باشیم. با این حال، هیچ اتفاقی از این دست رخ نداده است، به جز رشد قیمت ۵ درصدی XRP از روز جمعه، که به طور کلی در یک محدوده طبیعی است.


شایعات در مورد تاثیر جد مک کالب (Jed McCaleb) بر چنین پدیده ای بعید است که صحت داشته باشد. حتی باوجود اینکه این مقام سابق ریپل روند فروش XRP خود را متوقف کرده و بخش کوچکی از رمزارزها را به عنوان سرمایه گذاری نگه داشته است، اما این اتفاق برای افزایش بیش از ۱۲۰۰ درصدی حجم معاملات کافی نیست.


خبر خوبی برای XRP در پیش است؟


شاید این نشانه ای از معاملات داخلی یا اجرای آزمایشی برای برخی از پروژه های شرکتی یا بانکی در شبکه XRP باشد، به خصوص که ریپل در کار با چنین موسساتی تخصص دارد. در هر صورت، با توجه به اینکه این جهش در کف قیمت XRP رخ داده است، به نظر می‌رسد نشانه نسبتا مثبتی باشد. مطمئنا ارزش این را دارد که اکنون فعالیت XRPL و ریپل را زیر نظر داشته باشید تا هیچ خبری را که بتواند این ناهنجاری را توضیح دهد از دست ندهید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0