مبین تحلیل
1400/03/25
21:00
#کدالبان 🔸#بایکا: انعقاد قرارداد فروش به مبلغ 51 میلیارد تومان برای فروش کابل. 🔸 #کیسون: درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی 1399 با رشد 107% به مبلغ ...

#کدالبان



🔸#بایکا: انعقاد قرارداد فروش به مبلغ ۵۱ میلیارد تومان برای فروش کابل.



🔸 #کیسون: درآمد عملیاتی شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ با رشد ۱۰۷٪ به مبلغ ۲۱۸۴ میلیارد تومان رسید و بهای تمام شده بارشد ۱۱۱٪ به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسید. تقریبا از سود خالص ۵۰۰ میلیارد تومانی این شرکت،۱۷۲ میلیارد تومان ناشی شده از عملیات اصلی شرکت میباشد و مابقی سود ناشی شده از سرمایه گذاری میباشد. سود هر سهم شرکت با رشد۸۳۱٪ به مبلغ ۱۲۴ تومان رسید.



🔸 #مادیرا: درآمد عملیاتی شرکت با رشد ۸۲٪ به مبلغ ۲۴۸۶ میلیارد تومان رسید و بهای تمام شده نیز با رشد ۷۰٪ به مبلغ ۱۳۸۹ میلیارد تومان رسید. تقریبا تمامی سود۸۰۶ میلیارد تومانی این شرکت،ناشی شده از فعالیت اصلی شرکت میباشد. سود هر سهم نیز با احتساب سرمایه جدید به مبلغ ۸۴ تومان رسید.



🔸#پترول : ییشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته ها به منظور جبران سرمایه گذاری های انجام شده و اصلاح ساختار مالی؛ قیمت تئوریک سهم بعد از افزایش سرمایه با توجه به قیمت فعلی آن ، حدود ۱۸۳۰ می شود.



🔸#اروند : در پایان سال ۱۳۹۹ ۲۸۵۴ ریال سود ساخته است که در مقایسه با سال گذشته ۲.۷ برابر شده است( بر اساس آخرین سرمایه) مقدار فروش رشد ۱۲ درصدی داشته است و مبلغ فروش تقریبا ۲ برابر شده است که علت آن علاوه بر مقدار فروش، رشد چشمگیر در نرخ فروش بوده است. مواد مستقیم از بهای تمام شده ۲ برابر شده است. در کل عملکرد بهتری در سوددهی و نسبت های مالی شرکت مشاهده می شود.



➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0