آکادمی هلاکوئی
1401/01/18
00:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۸ فروردین)

همانطور که دیروز گفتیم، اکثر ارزهای رمزپایه روز…

همانطور که دیروز گفتیم، اکثر ارزهای رمزپایه روز چهارشنبه را با کاهش قیمت به اتمام رساندند. این روند امروز نیز بازار را در برگرفته و کل بازار کریپتو یکپارچه قرمزپوش شده است. وضعیت در بازارهای جهانی سهام نیز به همین روال بوده است.


صورتجلسه ای که روز چهارشنبه از نشست ماه مارس فدرال رزرو منتشر شد، نشان داد که ممکن است در جلسات آتی شاهد افزایش نیم واحدی نرخ بهره باشیم. این امر باعث افت بازارهای مالی شد زیرا سرمایه گذاران خود را برای سیاست های انقباضی شدید آماده می کنند که معمولا منجر به نوسانات بیشتر در بازار می شود.


بیت کوین (BTC) طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد کاهش یافته است، اگرچه بررسی های تکنیکال نشان می دهند که حمایت های موجود در حدود ۴۰۰۰۰ تا ۴۳۰۰۰ دلار می تواند پولبک یک هفته ای قیمت را تثبیت کند. با وجود عقب نشینی ارزهای دیجیتال، بنیاد لونا همچنان به جمع آوری بیت کوین ادامه می دهد. این بنیاد تقریبا ۳۵۷۶۷ بیت کوین به ارزش حدود ۱.۵ میلیارد دلار در ذخایر خود دارد که درحال حاضر از دارایی ۱.۲ میلیارد دلاری بیت کوین متعلق به شرکت تسلا (TSLA) بیشتر است.


در حال حاضر، رمزارز اول بازار با قیمت ۴۳۳۸۲ دلار معامله می شود و ارزش بازار آن به ۸۲۴.۷۹ میلیارد دلار رسیده است.


در همین حال، اتریوم با عملکردی کاملا مشابه، ۴.۳۲٪ از ارزش خود را از دست داده و به ۳۲۱۴ دلار رسیده است. به جز BNB که در ۲۴ ساعت گذشته افت اندک ۲.۸۰ درصدی را شاهد بوده است، تمام اعضای باشگاه ۱۰ ارز برتر بازار، بین ۷ تا ۹ درصد کاهش یافته اند.


بازار18 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (18 فروردین)

رمزارز ROSE با ۲۰.۰۶ درصد کاهش، بازنده امروز بازار محسوب شده و اکنون با قیمت ۰.۲۵ دلار معامله می شود. CELO، دوج کوینCRV، ،KDA و COMP نیز در رتبه های بعد قرار دارند.


در این میان، ANC با عملکردی متمایز، از دیروز ۱۵.۸۲٪ افزایش قیمت را تجربه کرده و به ۳.۳۱ دلار رسیده است. کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده نیز امروز با کاهشی محسوس به ۱.۹۹ تریلیون دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، ۴۱.۳٪ است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0