رمزارز نیوز
1402/03/08
13:45
چینی‌ها به سمت فلوکی هجوم آوردند!

روز گذشته ۲۸ می، قیمت فلوکی (FLOKI) بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و این میم کوین محبوب بالاترین حجم معاملات خود… مطالعه مطلب ...

روز گذشته ۲۸ می، قیمت فلوکی (FLOKI) بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و این میم کوین محبوب بالاترین حجم معاملات خود را در بیش از سه هفته گذشته مشاهده کرد؛ زیرا معامله‌گران در بحبوحه برنامه‌های چین در رابطه با بازی متاورسی Valhalla آن، در حال سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال هستند.


به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های بازار، حجم معاملات ۲۴ ساعته فلوکی به بیش از ۹۸ میلیون دلار افزایش یافته که در مقایسه با میانگین ۲۵ میلیون دلاری آن در هفته گذشته، رشد چشمگیری دارد. این افزایش به تبلیغات بازی متاورسی فلوکی در برخی از مسابقات ورزشی چین نسبت داده می‌شود. در واقع، این موضوع باعث جذب معامله‌گران جدیدی از چین به بازار فلوکی شده است.


در همین راستا، توسعه‌دهندگان فلوکی نیز در توییتی اعلام کردند که شاهد هجوم اعضای جامعه چینی در گروه‌های خود در رسانه‌های اجتماعی بوده‌اند. تیم فلوکی پیش‌تر گفته بود که در آخرین تلاش خود برای جذب کاربران بیشتر برای بازی Valhalla خود، چین را هدف قرار داده است.


در این میان، اقدام جدید هنگ‌کنگ برای اجازه دادن به تجارت خرد بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال نیز باعث افزایش تقاضا و قیمت برخی از توکن‌های مرتبط با چین، از جمله کانفلاکس (CFX)، فایل کوین (FIL) و ایاس (EOS) در چند هفته گذشته شده است.


طبق گزارش‌ها، از اول ماه ژوئن، هنگ‌کنگ به معامله‌گران اجازه خواهد داد تا در برخی از ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های تنظیم‌شده سرمایه‌گذاری کنند. اگرچه معامله‌گران مجاز به نگه داشتن استیبل کوین نیستند، اما این اقدام باعث شده که فعالان بازار پیش‌بینی کنند که به زودی سرمایه‌گذاران ثروتمند چینی نسبت به تزریق پول به بازار ارزهای دیجیتال اقدام خواهند کرد. در این میان، صرافی‌های رمزارزی همچون OKX و Huobi هم در حال برنامه‌ریزی برای درخواست مجوز برای فعالیت در هنگ کنگ هستند.


انتهای خبر

0
0