آکادمی هلاکوئی
1401/02/09
19:40
استفاده ار رمزارز ویچین به عنوان روش پرداخت در بیش از دو میلیون فروشگاه در ۷۰ کشور مختلف

پروژه بلاک چین زنجیره تامین ویچین(VeChain) شراکت جدیدی…

پروژه بلاک چین زنجیره تامین ویچین(VeChain) شراکت جدیدی با خدمات پرداخت رمزارزی آلکمی( Alchemy Pay) اعلام کرده است که به افراد امکان می‌دهد از رمز VET به عنوان پرداخت در بیش از دو میلیون فروشگاه در ۷۰ کشور مختلف استفاده کنند.


این خبر در کنار گنجاندن آن به عنوان یک توکن پشتیبانی شده در بایننس بریج ۲.۰ منتشر شد.


VeChain در اولین گروه از توکن‌هایی قرار گرفت که در پل جدید Binance ۲.۰ پشتیبانی می‌شدند و راهی جدید برای پل زدن توکن‌های اتریوم برای استفاده در زنجیره BNB ارائه می‌کرد که قبلا به عنوان زنجیره هوشمند بایننس شناخته می‌شد.


دیگر توکن های پل شده عبارتند از سندباکس(SAND)، ایپ کوین (APE)، JasmyCoin (JASMY)، دیسنترالند (MANA)، ConstitutionDAO (PEOPLE)، MovieBloc (MBL) و لوکزرر (LOOKS).


VeChain نیز روز پنجشنبه اعلام کرد که به اتحاد زیرساخت بلاک چین (BIA) پیوسته است. این سازمان متخصصان صنعت را با هم پیوند می‌دهد و بودجه پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط با بلاک چین را تامین می‌کند.


VeChain یک سیستم ردیابی زنجیره تامین است که در سال ۲۰۱۵(۱۳۹۴) راه اندازی شد و ردیابی فیزیکی را با ثبت سوابق بلاک چین ترکیب می کند. VeChain در حال حاضر با طیف متنوعی از سازمان ها برای ارائه راه حل های ردیابی متمرکز بر زنجیره تامین و تدارکات کار می کند.


VeChain از مکانیزم اجماع اثبات اعتبار (PoA) استفاده می کند که دارای ۱۰۱ نود اصلی و عملکرد با تایید هویت و شهرت است.


با این حال اطلاعیه‌های اخیر تاثیر چندانی در تغییر قیمت VET نداشت، به طوری که این توکن یک افزایش موقت ۴ درصدی را ثبت کرد و سپس به قیمت‌های قبل از اعلام کاهش یافت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0