ارزینکس
1401/02/25
17:32
💢 نگرانی‌ از سرنوشت استیبل‌کوین‌ها اکنون به USDD ترون رسیده است 🔘 سرنوشت تلخ شبکه ترا و UST سایر ارزهای دیجیتال و خصوصا بخش استیبل‌کوین‌ها را به و...

💢 نگرانی از سرنوشت استیبل‌کوین‌ها اکنون به USDD ترون رسیده است



🔘 سرنوشت تلخ شبکه ترا و UST سایر ارزهای دیجیتال و خصوصا بخش استیبل‌کوین‌ها را به وحشت انداخته است. اما جاستین سان، بنیان‌گذار بلاکچین ترون، همچنان به آینده استیبل‌کوین‌های الگوریتمی خوشبین است و می‌گوید باور دارد که استیبل کوین الگوریتمی ترون USDD، به سرنوشت UST ترا دچار نخواهد شد: "به نظر من شکست لونا به این دلیل نبود که استیبل کوین‌های الگوریتمی از اساس پایدار و قابل اجرا نیستند. شکست LUNA عمدتا به دلیل استفاده از اهرم بیش از حدو سود استیکینگ بالا بود." وی گفت طرحی برای ایجاد ذخیره ۱۰ میلیارد دلاری دارد: "برنامه ما این است که نیمی از این ذخیره به صورت سبدی از استیبل کوین‌ها (USDC،USDT، DAI، ‌BUSD و TUSD) و نیمی دیگر به صورت ارزهایی با اکثریت بیت‌کوین( ۸۰٪) و ترون باشد."



🔘 وی ادامه داد :"ما می‌خواهیم ارزش بازار USDD را در مقایسه با ارزش بازار TRX و کل بازار نسبتا کوچک نگه داریم. ما محدوده قابل قبول برای نوسانات استیبل کوین خود را ۵٪ در نظر گرفته‌ایم و پس از آن از طریق ذخایر USDD برای پایدارسازی قیمت وارد عمل می‌شویم."



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0