اخبار اکس نوین
1400/08/19
11:56
شیبا اینو به زودی در سینماهای AMC پذیرفته خواهد شد

اکس نوین: آدام آرون، مدیرعامل شرکت سینماهای زنجیره‌ای AMC روز دوشنبه تایید کرد که پذیرش شیبا اینو را به عنوان گزینه پرداختی آغاز خواهد کرد. آرون در این رابطه گفت: ما اکنون در حال کشف چگونگی استفاده از شیبا اینو به عنوان یک ارز هستیم. این قدم بعدی ما در مانورمان در زمینه ارزهای دیجیتال است. به گفته آرون، وی موجی از پیام‌ها در رابطه با فعال شدن بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال دریافت کرده است. بزرگترین مجموعه سینمایی زنجیره‌ای جهان چندی پیش اعلام کرد که تا پایان سال در وب‌سایت و اپلیکیشن تلفن همراه خود پذیرش بیت کوین را آغاز خواهد کرد. پس از آن اتریوم، لایت کوین و…

اکس نوین : آدام آرون، مدیرعامل شرکت سینماهای زنجیره‌ای AMC روز دوشنبه تایید کرد که پذیرش شیبا اینو را به عنوان گزینه پرداختی آغاز خواهد کرد.


آرون در این رابطه گفت:


ما اکنون در حال کشف چگونگی استفاده از شیبا اینو به عنوان یک ارز هستیم. این قدم بعدی ما در مانورمان در زمینه ارزهای دیجیتال است.


به گفته آرون، وی موجی از پیام‌ها در رابطه با فعال شدن بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال دریافت کرده است. بزرگترین مجموعه سینمایی زنجیره‌ای جهان چندی پیش اعلام کرد که تا پایان سال در وب‌سایت و اپلیکیشن تلفن همراه خود پذیرش بیت کوین را آغاز خواهد کرد. پس از آن اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش نیز به این لیست اضافه شدند.


کمی بعد آرون نظرسنجی منتشر کرد تا ببیند شرکتش باید به سمت میم کوین‌ها برود یا تمایلی برای آنها وجود ندارد. پس از آن اکثر کاربران به پذیرش دوج کوین رای مثبت دادند و این شرکت تایید کرد که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ دوج کوین را خواهد پذیرفت.


پذیرش دوج کوین سیل جدیدی از درخواست‌ها را برای پذیرش شیبا به راه انداخت که در نهایت توسط آرون پذیرفته شد.


مدیرعامل AMC خاطرنشان کرد که به رغم تلاش‌های روزافزون شرکتش در زمینه پذیرش ارزهای دیجیتال، راه‌هایی برای عدم نگهداری آنها در ترازنامه خود را پیدا کرده‌اند و به همین خاطر در معرض خطرات مرتبط با پذیرش این دارایی‌ها قرار نمی‌گیرند.


جالب است بدانید AMC در تلاش برای راه‌اندازی کوین مخصوص به خود است و همچنان این موضوع را بررسی می‌کند.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0