رمزارز نیوز
1402/12/12
10:06
پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۱۲ اسفند ۱۴۰۲)

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار امروز روندی صعودی را ثبت کرده‌اند و بازار ارزهای دیجیتال به رنگ سبز درآمده است. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۴۰ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۵۰.۲۶ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.


ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در زمان انتشار این خبر، افزایش قیمتی ۰.۹۱ درصدی را ثبت کرده و به رنگ سبز درآمده است. بیت کوین امروز در محدوده ۶۲ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.


اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر رشدی ۱.۲۳ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۴۴۲ دلار معامله می‌شود.


داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.


ارز دیجیتال Shiba Inu امروز با رشد قیمتی ۶۴.۸۰ درصدی، در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Shiba Inu، نام رمزارزهای پپه (PEPE) با ۵۳.۳۹ درصد افزایش قیمت و داگ ویف هت (WIF) با ۴۱.۰۲ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.


در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال سولانا (SOL) با ۴.۵۶ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.


پس از Solana نیز، ارزهای دیجیتال سویی (SUI) با ۴.۰۴ درصد ریزش و آرویو (AR) با ۳.۸۸ درصد افت قیمت، به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرضرر بازار هستند.


انتهای خبر

0
0