رمزارز نیوز
1402/04/03
17:18
پپه قورباغه از سگ‌های بازار جلو افتاد!

قیمت پپه قورباغه (PEPE) در هفته گذشته نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته و به نظر می‌رسد که صعود چشمگیر آن توسط… مطالعه مطلب ...

قیمت پپه قورباغه (PEPE) در هفته گذشته نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته و به نظر می‌رسد که صعود چشمگیر آن توسط نهنگ‌های رمزارزی تقویت شده است. به گفته شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Santiment، ارزش این ارز دیجیتال تنها در ۴۸ ساعت، درست زمانی که بیشترین تراکنش نهنگ‌های بیش از ۱۰۰،۰۰۰ دلاری و بیشترین حجم را در شبکه خود در شش هفته گذشته مشاهده کرد، ۶۱ درصد افزایش یافت.


افزایش قیمت این میم کوین باعث شده است که در بحبوحه بهبود بازار ارزهای دیجیتال، پپه از میم‌کوین‌های رقیب مثل دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) پیشی بگیرد.


ارزش بازار ارزهای دیجیتال پس از ارسال درخواست‌های غول‌های سرمایه‌گذاری دنیا برای صندوق‌های نقدی قابل معامله در بورس (ETF) شروع به افزایش کرد. این موسسات شامل بلک راک، Invesco و WisdomTree است. علاوه بر این، بزرگ‌ترین موسسه بانکی آلمان دویچه بانک نیز درخواستی برای مجوز نگهداری دارایی‌های دیجیتال به سازمان نظارت مالی فدرال (BaFin)، ناظر مالی این کشور، ارسال کرده است.


افزایش قیمت PEPE باعث شده است که ارزش بازار این ارز دیجیتال از مرز ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رود و آن را به شصت و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر حجم بازار، بالاتر از Bitcoin SV (BSV) و پس از Neo (NEO)، تبدیل کند.


میم‌کوین PEPE از میم و شخصیت کارتونی بدنام Pepe the Frog الهام گرفته شده است و در ۱۷ آوریل ۲۰۲۳ به بازار معرفی شد. بازار PEPE شاهد رونق قابل توجهی بوده و اکنون پس از لیست شدن در چندین صرافی متمرکز، به ۱۰۰ دارایی دیجیتال برتر تبدیل شده است.


پیش از این، ظاهرا یک سرمایه‌گذار ارز دیجیتال توانسته با خرید در زمان مناسب، سرمایه‌گذاری تنها ۰.۱۲۵ ETH در PEPE را در عرض چند روز به ۱.۱۴ میلیون دلار تبدیل کند.


انتهای خبر

0
0