آکادمی هلاکوئی
1400/12/08
12:20
فریلنسرها در آرژانتین از جمله فعال‌ترین افراد در آمریکای لاتین هستند که بخشی از حقوق را در قالب کریپتو دریافت می‌کنند

یک گزارش جدید حاکی از آن است که…

یک گزارش جدید حاکی از آن است که فریلنسینگ در آرژانتین در حال رونق است، و همچنین در مورد اینکه چگونه آرژانتینی‌ها در میان شاغلانی در منطقه هستند که به طور فعال از ارزهای دیجیتال برای دریافت بخشی از چک حقوق خود استفاده می‌کنند، اظهار نظر می‌کند. این گزارش همچنین بیان می‌کند که کارگرانی که چک‌های حقوق خود را به صورت کریپتو می‌پذیرند، از ارزهای دیجیتال سنتی مانند اتر و بیت‌کوین حمایت می‌کنند که روی هم تقریبا ۹۰ درصد از پرداخت‌های انجام‌شده در کریپتو را تشکیل می‌دهند.


محبوبیت فریلنسینگ و رمزنگاری در آرژانتین


به نظر می‌رسد که فریلنسینگ در آرژانتین رونق گرفته است، و به همراه آن، کریپتو، به عنوان راهی برای جمع‌آوری پرداخت‌های خارج از سیستم مالی سنتی. گزارشی با عنوان “وضعیت استخدام جهانی ۲۰۲۱” که توسط Deel، یک شرکت استخدامی جهانی تهیه شده است، نشان می دهد که آرژانتینی ها و به طور کلی آمریکای لاتین به طور فزاینده ای بر شرکت ها و مشاغل بین المللی تمرکز می کنند. این گزارش توضیح می‌دهد که این احتمالا نتیجه افول اقتصادهای محلی و مشاغل به دلیل تاثیرات متعاقب همه‌گیری کووید-۱۹ است.


با این حال، شرکت ها آرژانتینی های بیشتری را نسبت به قبل استخدام می کنند. این امر باعث افزایش دستمزد آرژانتینی ها در شش ماه گذشته شده است که ۲۱ درصد بیشتر در بخش بازاریابی، محصولات و فروش درآمد دارند.


برداشت ارزهای دیجیتال از این حقوق ها نیز رونق گرفته است. در رابطه با این روند، دن وستگارث، مدیر اجرایی Deel اظهار داشت:


ما در کشورهایی مانند آرژانتین شاهد افزایش برداشت ارزهای دیجیتال هستیم. ما در حال حاضر از طریق کوین‌بیس، برداشت‌های بیت‌کوین- را که محبوب‌ترین آنها در آمریکای لاتین است- ETH، USDC و SOL را ارائه می‌کنیم.


بر اساس گزارش Deel، بیشترین ارز دیجیتال مورد استفاده برای برداشت های جهانی بیت کوین است که ۶۳ درصد از تراکنش ها از آن استفاده می کنند. اتریوم در رتبه دوم قرار دارد و در ۲۳ درصد از برداشت های انجام شده حضور دارد. USDC ، Solana ، و Dash نیز به صورت جزئی استفاده می شوند.


کریپتو به عنوان یک جایگزین


در حالی که سایر کشورها شرایط قانونی متفاوتی دارند، در آرژانتین، دریافت ارزهای رمزنگاری شده به یک راه نجات برای بسیاری از فریلنسرها تبدیل شده است و به آنها کمک می کند تا قدرت خرید خود را به روشی موثرتر حفظ کنند. گفته می‌شود که این پلتفرم‌های فریلنسینگ، همراه با کریپتو، بازارهای جدیدی را برای چنین کارگرانی باز می‌کنند که اکنون می‌توانند در سطح جهانی با فرآیند پرداخت ساده‌شده استخدام شوند.


آرژانتین در حال حاضر به دنبال تنظیم و کنترل کیف پول‌های دیجیتال است، زیرا بانک مرکزی این کشور در حال پیشنهاد تقویت اقدامات ارائه‌دهندگانی مانند Mercado Pago و Uala در مورد KYC-AML است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0