رمزارز نیوز
1401/06/21
15:00
افزایش ۴۴ درصدی ارزش توکن‌های مبتنی بر قرارداد هوشمند!

برترین توکن‌های قرارداد هوشمند بر اساس ارزش بازار، در دو ماه گذشته و پیش از رویداد Merge اتریوم، به طور… مطالعه مطلب ...

برترین توکن‌های قرارداد هوشمند بر اساس ارزش بازار، در دو ماه گذشته و پیش از رویداد Merge اتریوم، به طور قابل‌توجهی (بیش از ۴۴ درصد) افزایش قیمت یافته‌اند. اتریوم میزان قابل‌توجهی از ارزش بدست آورده خود را مدیون این به‌روزرسانی است که قرار است تا چند روز دیگر اتفاق بیفتد. علاوه بر Merge اتریوم، انتظار می‌رود شبکه بلاکچین کاردانو نیز در ۲۲ سپتامبر ارتقا یابد.


داده‌ها حاکی از آن است که ارزش کل برترین دارایی‌های دیجیتال ۳۱۶ میلیارد دلار است. پنج توکن قرارداد هوشمند برتر از نظر ارزش‌گذاری به ترتیب عبارتند از: اتریوم، BNB، کاردانو، اولانچ و اتریوم کلاسیک.


قیمت این توکنها بسیار بالاتر از ۸۰ روز پیش است. ارزش کل همه آنها در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ حدود ۲۱۸.۹ میلیارد دلار بوده است. در آن روز، اتریوم پس از اینکه در ۱۷ ژوئن به ۸۷۷ دلار در هر واحد رسید، ۱۱۳۲ دلار در هر واحد مبادله شد. ۸۰ روز پیش، آواکس با قیمت ۱۷.۹۲ دلار و چین لینک ۶.۹۷ دلار معامله می‌شد. ارزش کل قفل شده در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (defi) نیز در مقایسه با ۲۳ ژوئن که میزان آن حدود ۵۵.۲۹ میلیارد دلار بود، افزایش یافته است. آمارهای defillama در روز جاری نشان می‌دهد که این میزان در حدود ۶۰.۲۶ میلیارد دلار است که از آن زمان تاکنون حدود ۸.۹۸ درصد افزایش یافته است.


بزرگترین برندگان توکن‌های قرارداد هوشمند در این هفته شامل Liquidapps (DAPP) با ۱۲۴.۰۵٪، aergo (AERGO) با ۱۱۸.۵۷٪ و enecuum (ENQ) با ۱۱۲.۸۶٪ افزایش قیمت هستند.


انتهای خبر

0
0