آکادمی هلاکوئی
1400/01/31
19:20
امکان انجام معاملات ارزهای رمزپایه برای کاربران اپلیکیشن ونمو

درگاه پرداخت ونمو (Venmo) از امکان ذخیره ،…

درگاه پرداخت ونمو (Venmo) از امکان ذخیره ، خرید و فروش ارزهای رمزپایه محبوب رونمایی کرد. همانند پی‌پل ، شرکت ونمو نیز از چهار ارز رمزپایه مختلف از جمله بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش و لایت کوین پشتیبانی خواهد کرد. پی پال سال گذشته اعلام کرده بود که ونمو قصد دارد ارزهای رمزپایه را بپذیرد.


ونمو در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد : با پرداخت تنها ۱ دلار می توانید معاملات خود از طریق اپلیکیشن ونمو شروع کنید. این ویژگی امروز برای برخی از کاربران دردسترس قرار می گیرد و به رسانه The Verge گفت که پیش بینی می کند “بیشتر مشتریان” تا پایان ماه مه (دهه اول خرداد) به ارزهای رمزپایه در برنامه دسترسی خواهند داشت.


پشتیبانی ونمو از ارزهای رمزپایه ، می تواند افراد بیشتری را به سرمایه گذاری در این بازار تشویق کند. پی‌پل در گزارشی اظهار داشت که ونمو بالغ بر ۷۰ میلیون کاربر دارد و این برنامه همانند یک شبکه اجتماعی عمل می کند یعنی درصورتی که کاربران ببینند که دوستانشان در ونمو ارز های دیجیتال را می کنند ، این سبب تغییر دید کاربران نسبت به ارزهای رمزنگاری شده ، می شود.


قبل از ونمو، پی‌پل در ماه نوامبر (آبان ۱۳۹۹) به کاربران خود اجازه پرداخت با ارز رمزنگاری شده را از طریق اپلیکیشن اصلی خود داد و این امکان در دسترس کاربران آمریکایی تا اواخر ماه مارس (اوایل فروردین) قرار گرفت. ونمو و پی‌پل ، رقیب اصلی شرکت مالی اسکوئر (Square) که پشتیبانی از بیت کوین را از سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۶) آغاز کرد ، هستند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: theverge


انتهای خبر

0
0