ارزینکس
1401/02/21
10:33
💢 مروری بر پروژه Biswap 🔘 پروژه BISWAP اولین پلتفرم و صرافی غیرمتمرکز در بازار با کمترین میزان کارمزد ممکن است. مقدار کارمزد در این صرافی به مقدار...

💢 مروری بر پروژه Biswap



🔘 پروژه BISWAP اولین پلتفرم و صرافی غیرمتمرکز در بازار با کمترین میزان کارمزد ممکن است. مقدار کارمزد در این صرافی به مقدار۰.۱ می‌باشد. این بازار خودکار یا AMM به کاربر این امکان را می‌دهد که دو توکن را در شبکه بلاک چین معامله نمایند. آنچه صرافی‌های دیگر به عنوان درصد سود می‌گیرند به شرح زیر است : پنکیک سواپ ۰.۲۵،صرافی پاندا سواپ ۰.۳ صرافی ۰.۳DODO درصد کارمزد دریافت می‌شود، کارمزدی که پروژه‌ی BISWAP می‌گیرد به شیوه زیر تقسیم می‌گردد :



۱. ۰.۰۵ به عنوان پاداش برای تامین کنندگان نقدینگی.


۲. ۰.۰۵ برای سوزاندن توکن پروژه.



نقدینگی که در این صرافی جریان دارد توسط تامین کنندگان نقدینگی تامین می‌شود که توکن‌های خود را در استخرها به اشتراک می‌گذارند. کاربرانی که بتوانند از این پروژه باگ یا نقصی پیدا کنند جوایزی از جنس توکن خود پروژه و دریافت می‌کنند که البته گزارش باگ ارائه شده باید یکسری شرایط را داشته باشند و متناسب با درجه امنیتی آن باگ به کاربر پاداش داده می‌شود.



کاربرانی که به تامین نقدینگی می‌پردازند با یک تیر دو نشان می‌زند چرا که همزمان با قرار دادن دارایی‌ها در استخر این امکان وجود دارد تا همین دارایی‌ها را برای کسب بیشتر توکن پروژه به سمت فارم کردن ببرد و نکته جالب آن که پاداشی که دریافت میکنند افراد فارم کننده از جنس همان توکنی است که برای فارم کردن قرار داده. این صرافی مارکت پلیسی را راه اندازی کرده که کمترین میزان کارمزد را در میان مارکت پلیس‌های دیگر دارد و یک گام بزرگ منظور همه‌گیر شدن پروژه است. با استفاده از مارکت پلیس اکوسیستم پروژه قدرتمندتر و ایمن‌تر و بزرگتر می‌شود. در مارکت پلیس کاربر می‌تواند NFTها را با کمک چهار ارز دیجیتال USDT و BSW و BUSD و WBNB خرید و فروش کرد.



یک NFT به سه شیوه فروش می‌رود : ۱. فروش با قیمت بلیط :


که در این حالت قیمت توسط فروشنده مشخص می‌شود.



۲. حراج :


که در این حالت با بهترین قیمت می‌توان آن‌را خرید.



۳. پیشنهاد خرید :


در این حالت کاربر خودش به فروشنده قیمت را پیشنهاد می‌دهد.



این پروژه حتی لانچ‌پول خودش را هم دارد. کاربر توکن‌های خودش را برای دریافت پاداش قفل می‌کند. همچنین در بخش IDO LANCHPAD افرادی که برای پروژه خود نیاز به سرمایه دارند می‌توانند از این بخش اقدام به جذب سرمایه نمایند.



🔘 توکتومیک :


اسم توکن این پروژه BSW است و تعداد کل آن ۷۰۰ میلیون واحد می‌باشد که از این تعداد ۳۱ درصد یعنی حدود ۲۲۰ میلیون واحد آزاد شده. این توکن با مارکت کپی در حدود ۱۷۲ میلیون دلار با قیمت حدودی ۰.۷ دلار از صرافی‌های بایننس و کوکوین و پنکیک سواپ و MXC قابل خریداری است.



نحوه تقسیم بندی :


🔰 ۱. فارم و لانچ پول : ۸۰.۷ درصد.



🔰 ۲. دعوت دیگران : ۴.۳ درصد.



🔰 ۳. تیم: ۱۰ درصد.



🔰 ۴. سرمایه گذاران : ۵ درصد.



🔘 تیم :


در وب سایت اصلی موسس پروژه نام خودش را EK گذاشته.


این شخص بیش از هفت سال در صنعت کریپتو فعالیت داشته و مهارت‌های تحلیلی و مدیریتی بسیار قویی دارد.



مدیر محصولات پروژه هم کوین است که ۱۱ سال در این حوزه تجربه دارد و تخصص کسب کرده است.



🔘نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 | توییتر | وبسایت | مدیوم | یوتیوب | گیت‌هاب




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0