آکادمی هلاکوئی
1400/01/19
01:50
استیبل کوین TUSD ظرف دو روز آینده بر بستر بلاکچین ترون لانچ می شود

صبح دیروز، حساب رسمی توییتر استیبل کوین TrueUSD…

صبح دیروز، حساب رسمی توییتر استیبل کوین TrueUSD (TUSD) پلتفرمی را که قرار است بر بستر آن راه اندازی شود معرفی کرد. در این توییت آمده است که TUSD از سوی استاندارد TRC۲۰ ترون پشتیبانی می شود و از دو روز دیگر بر روی بلاکچین جاستین سان اجرا خواهد شد.


توییت سان - استیبل کوین TUSD ظرف دو روز آینده بر بستر بلاکچین ترون لانچ می شودتوییت سان - استیبل کوین TUSD ظرف دو روز آینده بر بستر بلاکچین ترون لانچ می شود

اجرا شدن یک استیبل کوین دیگر با پشتوانه دلار در بلاکچین ترون


TrueUSD (TUSD) دومین استیبل کوین پشتیبانی شده با دلار است که روی TRC۲۰ اجرا می شود. در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷)، USDT به عنوان محبوب ترین استیبل کوین بازار، به شبکه Tron مهاجرت کرد و بلاکچین دیگری را به مجموعه گسترده خود (متشکل ازETH ، EOS ، Omni ، Tron و غیره) اضافه کرد.


از آن زمان تاکنون ۲۰۹۹۴۳۳۱۹۳۵ دلار USDT در بلاکچین ترون (Tron)در گردش بوده است. این رقم در حال حاضر تقریبا به اندازه USDT مبتنی بر اتر (ETH) می باشد.


با این حال، محبوبیت TUSD بسیار کمتر از تتر (Tether) ، دومین استیبل کوین بزرگ بازار (USDC) است. به علاوه، TrueUSD در رتبه بندی وبسایت CoinMarketCap جایگاه ۱۵۴ را به خود اختصاص داده است.


پشتیبانی کامل از USDT


در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین)، تتر گزارش حسابرسی خود توسط شبکه حسابرسی Moore Cayman را به اشتراک گذاشت. این گزارش حاکی از آن است که محبوب ترین استیبل کوین بازار کاملا با دلار آمریکا پشتیبانی شده است. در این گزارش تصریح شده است که ذخایر نقدی تتر برای پشتیبانی از USDT از مبلغ مورد نیاز برای بازخرید همه USDT های در گردش بیشتر است.


توانایی تتر در پشتیبانی کامل از تمام استیبل کوین های در گردش خود طی چند سال گذشته مورد تردید بوده است و هنوز هم بسیاری به آن شک دارند و این در حالی است که گزارش هایی از عرضه میلیون ها توکن جدید به تازگی توسط Whale Alert در توییتر منتشر شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.todays


انتهای خبر

0
0