رمزارز نیوز
1401/02/20
15:43
سومین رمزارز پر خرید این روزها چیست؟

ApeCoin با پیشی‌گرفتن از تتر، LRC و پس از اتریوم و USDC در رده سوم ارزهای دیجیتال پرخرید در ۱۰۰ آدرس کیف پول… مطالعه مطلب ...

ApeCoin با پیشی‌گرفتن از تتر، LRC و پس از اتریوم و USDC در رده سوم ارزهای دیجیتال پرخرید در ۱۰۰ آدرس کیف پول برتر اتریوم قرار گرفت.


متوسط حجم معاملات روزانه ApeCoin در ماه‌های گذشته، حدود ۲.۰۷ میلیارد دلار بوده که با راه‌اندازی متاورس Otherwise، افزایش نیز داشته است. بر اساس گزارش وب‌سایت Beincrypto، مقدار متوسط خرید (ApeCoin)، ۱۲.۷۵۱ سکه با ارزش متوسط ۱۵۷.۶۰۹ دلار است.


پس از ApeCoin، سایر دارایی‌های دیجیتال مانند تتر، CHZ، FTM، YFI و LRC در رده‌های بعدی پرخریدترین ارزهای دیجیتال در ۱۰۰ آدرس کیف پول برتر اتریوم، قرار دارند.


ApeCoin توکن بومی اکوسیستم‌های (BAYC) Bored Ape Yacht Club و Mutant Ape Yacht Club (MAYC) است. این اکوسیستم از یک مجموعه NFT میمون‌هایی با ظاهر کسل و خسته تشکیل شده است. BYAC، سومین مجموعه NFT بزرگ از نظر حجم فروش به‌شمار می‌رود.


با شروع به کار متاورس Otherwise و راه‌اندازی ایردراپ رایگان APE برای صاحبان NFT های این دو مجموعه، محبوبیت این توکن افزایش یافته است. در رویداد ایردراپ APE، دارندگان NFT های (BAYC)، ۱۰۰۹۴ و دارندگان (MAYC)، ۲۰۴۲ سکه APE دریافت می‌کنند. این رویداد از ماه مارس آغازشده و در ۱۵ ژوئن به پایان خواهد رسید.


انتهای خبر

0
0