رمزارز نیوز
1403/01/14
17:35
ابراز علاقه ایلان ماسک به اکوسیستم کاردانو! دروغ اول آوریل یا واقعیت؟

بر اساس توییتی از یک حساب کاربری در پلتفرم X، ایلان ماسک اخیرا به پلتفرم کاردانو و توکن بومی آن، ADA، علاقه‌مند شده است.


حساب کاربری کاردانو فید (CardanoFeed) اسکرین‌شاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد ایلان ماسک این حساب متمرکز بر کاردانو را فالو کرده است. این حساب، ایلان ماسک را تگ کرده و به وی خوش‌آمد گفته است.


با توجه به این واقعیت که ماسک حامی جدی دوج‌کوین (DOGE) است و همچنین، اغلب در مورد بیت‌کوین (BTC) صحبت می‌کند، اقدام اخیر وی موجب شگفتی جامعه کریپتو شده است؛ چون هر زمان که ADA یا سایر جوامع، مانند SHIB یا XRP، سعی می‌کردند توجه ماسک را زیر توییت‌های وی جلب کنند، وی آن‌ها را نادیده می‌گرفت.


در همین بین، کاربری با نام CryptoIRELAND۱ در بخش نظرات عنوان کرده که این موضوع احتمالا دروغ اول آوریل است و صحت ندارد.


همچنین اوایل امروز، ماسک طی توییتی طنز به مناسبت اول آوریل عنوان کرد که سمت افسر ارشد DEI (تنوع و فراگیر‌سازی) در دیزنی را بر عهده گرفته است و اضافه کرد که مشتاق همکاری با باب ایگر (Bob Iger) و کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) است.


در مورد کاردانو باید گفت که از ابتدای سال، این اکوسیستم حدود ۶ میلیون دلار سرمایه توسط محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ADA جذب کرده است. با وجود اصلاحات جزئی قیمت در ماه مارس، داده‌های جدید حاکی از یک مسیر مثبت برای قیمت این ارز دیجیتال تا پایان ماه است.


افزایش مجدد علاقه سرمایه گذاران به صندوق‌‌های ETF اسپات بیت کوین، به افزایش گسترده‌تر فعالیت سرمایه‌گذاری در سایر رمزارزها هم کمک کرده است.


مجموع سرمایه‌گذاری‌های کریپتو از ابتدای سال تاکنون از ۱۳.۱۴ میلیارد دلار فراتر رفته و صندوق‌های ETF بیت‌کوین اکثریت این رقم را با ۱۲.۸۳ میلیارد دلار در اختیار داشته‌اند.


توانایی کاردانو برای جذب سرمایه‌گذاری در میان چنین بازار رقابتی، نشان‌دهنده قدرت و اهمیت آن است. با توجه به گزینه‌های محدود سرمایه‌گذاری مرتبط با کاردانو، این ارز دیجیتال توانسته است توجه سرمایه‌گذارانی را که به دنبال شکار فرصت‌ها در بخش آلت‌کوین‌ها هستند، جلب کند.


امکان تایید صندوق‌های ETF کاردانو همچنان نامشخص است، با این حال، با ادامه ورود سرمایه به محصولات مبتنی بر ADA، موقعیت کاردانو در بازارهای مالی تقویت می‌شود. این موضوع کاردانو را به عنوان یک رقیب جدی در بخش پررونق صندوق‌های ETF ارز دیجیتال مطرح می‌کند.


انتهای خبر

0
0