رمزارز نیوز
1401/04/20
14:00
مقصد جدید پروژه‌های ترا (لونا) پس از فروپاشی!

رایان وایات (Ryan Wyatt)، مبتکر ورزش‌های الکترونیکی و مدیرعامل استودیو پالیگان، آمار جدیدی را در مورد مهاجرت… مطالعه مطلب ...

رایان وایات (Ryan Wyatt)، مبتکر ورزش‌های الکترونیکی و مدیرعامل استودیو پالیگان، آمار جدیدی را در مورد مهاجرت پروتکل‌های Web۳ از بلاکچین ترا به پالیگان به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات او، تقریبا ۵۰ پروژه از شبکه ترا به پالیگان منتقل شده‌اند. این روند از زمان فروپاشی شبکه ترا در اواسط ماه می آغاز شده است.


به گفته وایات، اکوسیستم One Planet که یک اکوسیستم NFT است، پروتکل بازی کسب درآمد Derby Stars HQ و پلتفرم Lunaverse Metaverse، از جمله پروژه‌هایی هستند که تاکنون به پالیگان مهاجرت کرده‌اند. وی قبلا و در بحبوحه سقوط ترا از مهاجرت این پروتکل‌ها به این شبکه استقبال و حمایت کرده بود.


در همین حال، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که با ادامه برداشت‌های قابل‌توجه نقدینگی از پروتکل Anchor ارزش کل قفل‌شده یا TVL ترا از ۳۰ میلیارد دلار به ۴۰ میلیون دلار کاهش یافته است. این در حالی است که این شبکه تا قبل از فروپاشی، پس از اتریوم، بزرگ‌ترین پلتفرم از نظر TVL بود.


وایات گفته که صندوق چند میلیون دلاری پالیگان برای جذب استعدادهایی که آینده‌شان در ترا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، موثر واقع شده است. این پلتفرم برای کمک به اکوسیستم‌های NFT برای انتقال به این شبکه، از مکانیسمی به نام Ark*One کمک می‌گیرد.


در این میان، رقیب پالیگان برای جذب پلتفرم‌ها و پروژه‌های ترا، اکوسیستم لایه یک VeChain است که البته نظر نمی‌رسد با وجود مشوق‌های مالی‌اش، چندان موفق عمل کرده باشد.


انتهای خبر

0
0