بورسینه
1399/08/26
17:11
🔹 در بورس امروز در مجموع بیش از ۹هزار و ۲۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خودرو، #وسپهر، #شبندر، #حکشتی و #وبملت به ترتیب در رتبه ا...

🔹 در بورس امروز در مجموع بیش از ۹هزار و ۲۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خودرو، #وسپهر، #شبندر، #حکشتی و #وبملت به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته معادل ۶۵۵میلیارد تومان سهام ایران خودرو دست به دست شد، سرمایه گذاری ملی سپهر صادرات پس از معاملاتی به ارزش ۲۶۵میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام زامیاد (#خزامیا) پس از بازگشایی ۱۴درصد افت قیمت را تجربه کرد و کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که یک هزار و ۴۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۸۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «بانک ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز سه درصد از کل سهام عمران و توسعه شاهد (#ثعمرا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۸سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۲نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0