رمزارز نیوز
1400/12/24
14:04
رشد شگفت‌انگیز رمزارز رتبه ۴۶ !

بازار رمزارزها و خصوصا بیت کوین در طی چند روز گذشته بی‌هدف حرکت می‌کرده است و به نظر می‌آید که معامله‌گران… مطالعه مطلب ...

بازار رمزارزها و خصوصا بیت کوین در طی چند روز گذشته بی‌هدف حرکت می‌کرده است و به نظر می‌آید که معامله‌گران در‌حال تصمیم‌گیری درباره روند آتی بازار هستند.


به گزارش سایت بیت کوین نیوز، تورچین (RUNE) به بالاترین حد قیمتی خود از ماه ژانویه رسید! این در حالی است که بازار رمزارزها هفته جاری را قرمز شروع کرده‌‌است!


رمزارز آوالانچ (AVAX) نیز از جمله رمزارزهایی بود که در روز دوشنبه ریزشی بود و فانتوم (FTM) نیز در همان روز حدود ۱۰ درصد ریزش قیمتی داشت!


بررسی روند قیمتی ThorChian (RUNE)

درحالی که بازار ارز‌های دیجیتال در هفته‌های گذشته عمدتا نزولی بوده‌اند، رمزارز RUNE در همین مدت توانسته است حدود ۷۰ درصد رشد کند!


پس از پایین‌ترین سطح قیمتی RUNE که در حدود ۶.۱۵ دلار بود، این رمزارز توانست از مقاومت ۶.۶ دلار عبور کند و به بالاترین سطح خود از ۱۲ ژانویه برسد.

RUNE-AVAX-FTM-analysis

در روز دوشنبه رمزارز RUNE توانست با رشد خوبی که داشت به قیمت ۷.۴۷ دلار برسد و رتبه ۴۷ از ۱۰۰ رمزارزهای برتر بازار را بدست بیاورد.


طبق نظر تحلیل‌‌گران، با روند فعلی که RUNE دارد، می‌توانیم انتظار قیمت‌های ۹ و ۱۰ دلار را نیز در طی روز‌های آینده برای آن داشته باشیم!


بررسی روند قیمتی Fantom (FTM)

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه نیز به روند قیمتی AVAX بیاندازیم، می‌توان گفت که این رمزارز هفته را نزولی شروع کرده و از شروع هفته حدود ۶ درصد کاهش قیمتی را تجربه کرده است.

RUNE-AVAX-FTM-analysis

رمزارز FTM نیز حدود ۱۰ درصد ریزش را تجربه کرد و بدترین عملکرد را در بین این ۳ رمزارز ثبت کرد.


در زمان نوشتن این خبر، رمزارز فانتوم حدود ۹ درصد سقوط کرده است و به پایین‌ترین حد خود از ماه سپتامر رسیده است.


تمام اندیکاتور‌ها نیز روند فانتوم را کاملا نزولی نشان می‌دهند و این رمزارز به نوعی در محدوده بیش فروش (Over Sold) قرار دارد.


انتهای خبر

0
0