کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/02/26
13:14
✅شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و 583هزار واحد رسید 📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۱۰ ه...

✅شاخص کل بورس به رقم یک میلیون و ۵۸۳هزار واحد رسید


📌به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری با ۱۰ هزار و ۸۲۰ واحد رشد به رقم یک میلیون و ۵۸۳ هزار واحد افزایش یافت. از سویی شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۲۵۲ واحد افزایش یافته و در رقم ۴۴۹ هزار و ۲۲۴ واحد متوقف شد. معامله گران این بازار ۸۷۵ هزار معامله به ارزش ۶۶ هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، توسعه معادن و فلزات و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس ایجاد کردند.


🔶️شاخص کل فرابورس نیز با ۱۳۰ واحد رشد به رقم ۲۱ هزار و ۶۲۰ واحد افزایش یافت. فعالان در این بازار ۴۹۹ هزار معامله به ارزش ۱۶۴۷ میلیارد ریال انجام دادند.


🔷️پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، فرابورس ایران و تجلی توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایجاد کردند.



انتهای خبر

0
0