آکادمی هلاکوئی
1401/04/15
02:50
شبکه سلسیوس ۱۲۰ میلیون دلار از بدهی خود را به Maker بازپرداخت می کند

شبکه سلسیوس ممکن است به تازگی به ارزش…

شبکه سلسیوس ممکن است به تازگی به ارزش ۱۲۰ میلیون دلار توکن DAI، به Maker، فناوری DeFi که استیبل کوین دای را پشتیبانی می کند، بازپرداخت کرده باشد. این شرکت قبلا از Wrapped Bitcoin (WBTC) به عنوان امنیت برای وام گرفتن صدها میلیون دلار از میکر استفاده می کرد. زمانی که ارزهای رمزنگاری شده به عنوان وثیقه ارائه می شوند، Maker استخراج استیبل کوین DAI وابسته به دلار را امکان پذیر می کند.


علیرغم عدم تایید رسمی، آمار DeFi Explore نشان می دهد که خزانه شماره ۲۵۹۷۷، که گفته می شود متعلق به شبکه سلسیوس است، بازپرداخت وام را ارسال کرده است. مجموعه ای از بازپرداخت ها در ۱۴ ژوئن(۲۴خرداد) آغاز شد که آخرین پرداخت ۶۴ میلیون DAI تنها چند ساعت پیش در زمان نگارش این مقاله بود.


در مجموع ۶.۲ میلیون، ۶۴ میلیون و ۵۰ میلیون DAI در این تراکنش وجود داشت. از آنجایی که ارزش DAI به دلار گره خورده است، ارزش کل این معاملات به حدود ۱۲۰ میلیون دلار می رسد.


explore - شبکه سلسیوس ۱۲۰ میلیون دلار از بدهی خود را به Maker بازپرداخت می کند

از اول جولای، سلسیوس چهار تراکنش مجزا به ارزش تقریبی ۱۴۳ میلیون دلار را برای بازپرداخت بدهی‌های استیبل کوین DAI انجام داده است. بر اساس گزارش Defi Explore که اطلاعاتی در مورد وضعیت بدهی وثیقه شرکت (CDP) ارائه می دهد، قیمت انحلال شرکت اکنون ۴۹۶۷ دلار گزارش شده است. هنوز موجودی ۸۲ میلیون دلاری DAI برای سلسیوس وجود دارد.


در ۱۳ ژوئن، سلسیوس برداشت، معاملات و مبادلات را متوقف کرد. تلاش آشکاری برای احیای نقدینگی با پرداخت بدهی صورت گرفته است. سلسیوس با پرداخت بدهی Maker خود، خطر انحلال موقعیت وام خود را کاهش داده است. پروتکل های مالی غیرمتمرکز به طور خودکار دارایی های وثیقه معامله گران را هنگامی که قادر به بازپرداخت وام نیستند، نقد(liquidate) می کنند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0