آکادمی هلاکوئی
1401/05/19
19:20
قیمت اتریوم ممکن است در هفته‌های آینده به ۲ هزار دلار برسد

انتظاراتی پیش از ارائه گزارش شاخص قیمت مصرف…

انتظاراتی پیش از ارائه گزارش شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) در جولای (تیر) وجود دارد و بازارها به دنبال نشانه‌هایی از کاهش تورم در این ماه علیرغم افزایش غیرمنتظره تعداد مشاغل در ایالات متحده در هفته گذشته هستند.


به همین منظور، الکس کروگر (Alex Kruger)، تحلیلگر و اقتصاددان ارزهای دیجیتال، دیدگاه خود را در مورد قیمت اتریوم بیان می‌کند. به گفته این تحلیلگر، اگر فشارهای قیمتی نشانه‌های کاهش قابل توجهی را نشان دهند، اتریوم ممکن است به مرز ۲ هزار دلار برسد. برعکس، آمارهای بالاتر از حد انتظار ممکن است به معنای کاهش یک هفته‌ای قیمت باشد که سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا دوباره خرید کنند. این ممکن است برای بیت کوین و سایر رمزارزها در یک همبستگی کلی در طبقه دارایی‌های دارای ریسک اعمال شود.


به گفته مت مالی (Matt Maley)، استراتژیست ارشد بازار در Miller Tabak & Co، اگر تورم کمتر از حد پیش‌بینی شده باشد، ممکن است به دلیل چرخش احتمالی فدرال رزرو، نقدینگی بیشتری بوجود بیاید. اگر تورم بالاتر از مقدار پیش‌بینی‌شده باشد، ارزش ارزهای دیجیتال باید کاهش پیدا کند. ارقام تورم ایالات متحده می‌توانند نشان دهند که آیا فدرال رزرو مایل است نرخ سود بانکی را سریع‌تر افزایش دهد یا خیر.


پیش‌بینی می‌شود که گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه جولای (تیر) کاهشی را نشان دهد، که می‌تواند خبر خوبی برای رمزارزها باشد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today



انتهای خبر

0
0