آکادمی هلاکوئی
1401/04/18
08:50
دلایل اصلی جهش ۳۰ درصدی پالیگان در یک هفته گذشته چیست؟

روز گذشته شاهد بودیم که قیمت پالیگان (MATIC)…

روز گذشته شاهد بودیم که قیمت پالیگان (MATIC) نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافت. با توجه به داده های وبسایت CoinMarketCap، در حال حاضر MATIC با قیمت ۰.۵۹ دلار معامله می شود که جهش ۳۱.۰٪ طی یک هفته گذشته را نشان می دهد.


همانطور که می دانید، طی روزهای گذشته، پس از این که داده های اقتصادی تا حدودی نگرانی سرمایه گذاران را کاهش داد، بازار ارزهای دیجیتال بالاخره یک نفس راحت کشید و اندکی بهبود یافت. جدای از ملاحظات کلان اقتصادی، تحلیلگران سه عامل کلیدی را در رشد اخیر پالیگان دخیل می دانند که عبارتند از:


تجمع نهنگ ها


آخرین افزایش قیمت MATIC پس از چند هفته انباشت توسط نهنگ ها صورت گرفته است. به گفته شرکت تحلیل داده های درون زنجیره ای IntoTheBlock، نهنگ هایی که بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون MATIC دراختیار دارند، با بهره گیری از فرصت خرید ایجاد شده در قیمت های پایین تر، در حال انباشت این دارایی هستند.


همکاری ردیت ( Reddit ) و پالیگان برای ضرب آواتارهای NFT


به تازگی، ردیت با پلتفرم مقیاس‌بندی لایه دوم پالیگان (Polygon) برای ضرب آواتارهای NFT همکاری کرده است. رایان واتس (Ryan Watts)، بنیانگذار پالیگان در بیانیه ای که به همراه این خبر منتشر شد، گفت:


“ما از اهداف خود دست نمی کشیم! یکی دیگر از خبرهای بزرگی که مرا به شدت هیجان زده کرده است این است که Polygon با Reddit برای تقویت وضعیت درون زنجیره ای این پلتفرم همکاری خواهند کرد. ما به همکاری با بزرگترین شرکت‌های web۲، گیمینگ، ورزشی و برندهای مد ادامه می دهیم.”


به عنوان بخشی از اقدامات گسترش در زمینه web۲، اچ تی سی تایوانی اخیرا یک «تلفن متاورس» را همراه با ویژگی کیف پول رمزنگاری و جفت شدن هدست واقعیت مجازی (VR) روانه بازار کرده است. با کمک اپلیکیشن‌های Viverse و کیف پول‌های Vive که در این گوشی تعبیه شده‌است، کاربران می‌توانند آواتارهای مجازی ایجاد کنند و دارایی‌های رمزنگاری، از جمله توکن‌های NFT و ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم و پالیگان را مدیریت کنند.


افزایش گسترش رابین هود


اخیرا پلتفرم معاملاتی و کارگزاری سهام رابین هود (Robinhood) پشتیبانی واریز و برداشت MATIC ERC-۲۰ را آغاز کرده است. کاربران همچنین می توانند هر یک از ارزهای رمزپایه موجود در برنامه را ارسال و دریافت کنند. همین اقدام توانست تاحدودی محرکی برای حرکات مثبت قیمت پالیگان باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0