رمزارز نیوز
1401/09/28
13:00
ده‌ها هزار اتریوم جابه‌جا شد! گوش به زنگ پیامدهای آن باشیم؟!

در حالی که فاد (FUD- ترس، عدم اطمینان و ابهام) پیرامون شرکت‌های رمزارزی جنسیس (Genesis) و گروه ارز دیجیتال… مطالعه مطلب ...

در حالی که فاد (FUD- ترس، عدم اطمینان و ابهام) پیرامون شرکت‌های رمزارزی جنسیس (Genesis) و گروه ارز دیجیتال (Digital Currency Group) متعلق به بری سیلبرت همچنان در حال افزایش است، مقادیر زیادی اتریوم (ETH) مربوط به شرکت‌های جنسیس و پولونیکس (Poloniex) در ۲۴ ساعت گذشته به دو کیف پول جدید منتقل شده‌اند. طبق گزارش‌ها، این کوین‌های اتریوم پیش از این برای تقریبا ۵ سال غیرفعال بودند.


به گزارش شرکت امنیتی پک شیلد آلرت (PeckShieldAlert)، دو آدرس غیرفعال متعلق به جنسیس و پولونیکس پس از تقریبا ۵ سال، روز یکشنبه از خواب بیدار شدند و در مجموع، ۲۲،۹۸۲ واحد اتریوم را جابه‌جا کردند. به گفته برخی از کارشناسان، جابه‌جایی دارایی‌های رمزارزی غیرفعال پس از چند سال معمولا با فروش این دارایی‌ها در چند روز آینده همراه می‌شود.


پیش‌تر و در تاریخ ۱۷ دسامبر نیز گزارش شده بود که ارزهای دیجیتال (فایل کوین، فلو، استکس، اتریوم کلاسیک، دیسنترالند و غیره) متعلق به گروه ارز دیجیتال به طور گسترده‌ای در حال فروش است. این موضوع باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی شده مبنی بر اینکه گروه ارز دیجیتال و شرکت‌های وابسته به آن، یعنی جنسیس و گری‌اسکیل (Grayscale) ممکن است در آستانه ورشکستگی قرار داشته باشند.


در زمان نگارش این خبر، اتریوم در محدوده قیمتی ۱،۱۸۰ دلار معامله می‌شود که بیش از ۵ درصد نسبت به هفته گذشته افت دارد.


انتهای خبر

0
0