کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1402/07/30
14:01
رشد هفت هزار واحدی شاخص کل بورس به گزارش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بازار بورس طی معاملات روز جاری ۷۲۳۸ واحد رشد کرده و به رقم دو ...

رشد هفت هزار واحدی شاخص کل بورس



به گزارش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بازار بورس طی معاملات روز جاری ۷۲۳۸ واحد رشد کرده و به رقم دو میلیون و ۳۲هزار واحد رسید.


از سویی شاخص کل هم وزن نیز ۳۹۰۸ واحد افزایش یافته و رقم ۶۹۰هزار و ۱۵۲ واحد را به ثبت رساند. معامله‌گران در این بازار بیش از ۲۷۵هزار معامله به ارزش ۵۷هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال انجام دادند.


گفتنی است که فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، فولاد خراسان، سرمایه‌گذاری شاهد، سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و سرمایه گذاری غدیر بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس ایجاد کردند.


علاوه بر این شاخص کل فرابورس نیز ۶۰ واحد کاهش یاقته و در رقم ۲۵هزار و ۳۱ واحد ایستاد. فعالان در این بازار بیش از ۱۶۶هزار معامله به ارزش ۹۹هزار و ۶۹۷ میلیارد ریال انجام دادند.


لازم به ذکر است که پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان، مدیریت انرژی امید تابان‌پور، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، صنایع مادیران، سرمایه گذاری مسکن پردیس و بانک دی بیشترین تاثیر را روی شاخص کل فرابورس ایجاد کردند.


#گزارش_بازار



انتهای خبر

0
0