رمزارز نیوز
1403/04/31
18:00
فلوکی در مسیر بهبود؛ بررسی دلایل صعود ۵۰ درصدی و چشم‌انداز پیش روی FLOKI

طی هفته گذشته، قیمت میم‌کوین فلوکی (FLOKI) با جهشی ۵۰ درصدی از کف هفتگی ۰.۰۰۰۱۳۹ دلار به ۰.۰۰۰۲۱ دلار افزایش یافت. به نظر می‌رسد عواملی مانند لیست شدن این توکن در صرافی‌ها،…

طی هفته گذشته، قیمت میم‌کوین فلوکی (FLOKI) با جهشی ۵۰ درصدی از کف هفتگی ۰.۰۰۰۱۳۹ دلار به ۰.۰۰۰۲۱ دلار افزایش یافت.


به نظر می‌رسد عواملی مانند لیست شدن این توکن در صرافی‌ها، تغییرات پویا در بازار و حل چالش هک صرافی وزیر‌ایکس (WazirX)، به افزایش خوش‌بینی نسبت به آینده فلوکی کمک کرده است.


در همین راستا، جاون مارکس (Javon Marks)، تحلیلگر بازار، به شکل‌گیری یک واگرایی صعودی پنهان در نمودار قیمت فلوکی اشاره کرده و آن را به عنوان نشانه‌ای از افزایش قیمت توصیف کرده است.


بر اساس تحلیل مارکس، احتمال صعود ۸۱ درصدی قیمت تا ۰.۰۰۰۳۴۸۸۸ دلار وجود دارد. وی همچنین اشاره کرده که شکستن مقاومت مهم ۰.۰۰۰۲۷۶۱۵۴۹۸ دلار می‌تواند زمینه‌ساز افزایش بیشتر قیمت تا ۰.۰۰۰۵۴۶۷۳ دلار شود.


در همین حال، صعود چشمگیر قیمت دوج‌کوین نیز باعث رونق بخش میم‌کوین‌ها شده که می‌تواند به نفع توکن‌هایی نظیر فلوکی و شیبا باشد. از نظر تاریخی، قیمت فلوکی همواره از روند قیمت دوج‌کوین پیروی کرده و حتی در دوره‌های صعودی، از آن پیشی گرفته است.


از طرفی، داده‌ها حاکی از آنند که فلوکی اکنون به باارزش‌ترین رمز‌ارز در حوزه بازی‌های درآمدزا (P۲E) تبدیل شده و از پروژه‌های برتری مانند اکسی‌اینفینیتی، سندباکس، دیسنترالند و گالا، پیشی گرفته است.


طبق گزارش‌ها، حجم معاملات مشتقات فلوکی با ۵۴.۳۶ درصد افزایش به ۱۷۳.۲۴ میلیون دلار و شاخص سود باز آن با ۲۱.۴۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۴ میلیون دلار رسیده که این امر نیز از افزایش خوش‌بینی معامله‌گران حکایت دارد.


در این میان، هک صرافی هندی وزیر‌ایکس منجر به ضرر بیش از ۲۳۰ میلیون دلار، از جمله سرقت ۴.۷ میلیون دلار در قالب توکن‌های فلوکی شد.


اگرچه این موضوع در ابتدا نگران‌کننده بود، اما بازار توانست فشار فروش ایجاد شده را جذب کند. هکر این صرافی تمام توکن‌های فلوکی به‌دست‌آمده را به فروش رسانده و اکنون نگرانی از این بابت وجود ندارد.


همچنین، فهرست شدن توکن فلوکی در صرافی‌های جدید، از جمله کراکن، دسترسی به آن را در بازار گسترش داده است.


قیمت فلوکی طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۶.۵ درصدی به ۰.۰۰۰۲ دلار و حجم معاملات روزانه آن با رشدی ۱۵.۲۵ درصدی به ۳۴۹ میلیون دلار رسیده است.


این رشد قابل‌توجه نشان می‌دهد که اعتماد سرمایه‌گذاران نسبت به فلوکی رو به افزایش است و معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که رشد قیمت این میم‌کوین ادامه‌دار خواهد بود.

floki-price-skyrockets-over-50-in-a-week-heres-why
انتهای خبر

0
0