بورس۲۴
1403/06/11
02:40
اپلیکیشن جهش، خدمتی نوین از بانک ایران زمین برای جامعه جهاد دانشگاهی

مراسم امضا قرارداد توسعه بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد و نمایندگان بانک ایران زمین، سازمان جهاد دانشگاهی و...

🔸 مراسم امضا قرارداد توسعه بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد و نمایندگان بانک ایران زمین، سازمان جهاد دانشگاهی، شرکت جهان ارقام پارس و شرکت جهش پرداز آینده برگزار شد.


🔹 در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیر ارشد بانک ایران زمین ضمن قدردانی از زحمات همکاران حوزه فناوری اطلاعات بانک و شرکت جهان ارقام پارس، مدیران عالی سازمان جهاد دانشگاهی و شرکت جهش پرداز آینده، گفت: مشارکت بانک ایران زمین و مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در پروژه توسعه بانکداری دیجیتال و راه اندازی اپلیکیشن جهش این امکان را فراهم خواهد کرد تا به بهترین شکل از ظرفیت های موجود در بانک بهره برداری شود و در جهت توسعه و اشاعه بستر ارائه خدمات بانکداری دیجیتال و سرویس دهی مطلوب به جامعه جهاد دانشگاهی به ویژه اساتید دانشگاه و دانشجویان نخبه، پزشکان و پرستاران پر تلاش کشور گام برداشته شود.


🔹علیرضا کریمی عضو هیات سرپرستی بانک ایران زمین ایجاد هویت اعتباری برای اساتید و دانشجویان را ضروری دانست و گفت: بیشترین اجتماع نسل جوان را دانشجویان تشکیل می دهند و از ما انتظار دارند تا با ایجاد امکان ضمانت و اعتبار، نیاز روزمره آنان را در مقاطع مختلف زندگی علمی و شخصی خود برآورده کنیم. بی شک جهاد دانشگاهی می تواند با پشتوانه ای که دارد، کارت جهش را به عنوان یک کارت اعتباری در اختیار نه تنها دانشجویان، بلکه اساتید و مدرسین دانشگاه قرار دهد و نیاز آنان را برطرف کنند.


🔹کاظم دهقان مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس در این مراسم بانکداری دیجیتال را فاصله گرفتن از محوریت محصول دانست و گفت: محور مشتریان بخش کسب و کار جزو اهداف اصلی ما در حوزه بانکداری دیجیتال است که به همین دلیل می توان گفت اولین ارتباط شبکه بانکی کشور با حوزه کسب و کار در جهت ایجاد فرصت های تعاملی و به اشتراک گذاشتن سرویس ها و ظرفیت ها برای خلق منافع مشترک، در حال شکل گیری است که برای کشور منحصر به فرد است.


🔹در ادامه مراسم سیدرضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی ماهیت و ذات این نهاد را مرزنوردی بیان کرد و گفت: ما معتقدیم که در تعامل با بانک دنیای نئوبانک را به کشور ارائه کنیم و در بلند مدت بانکداری شخصی سازی شده را از پلتفرم نئوبانکی با هم تجربه کنیم.


🔹در این مراسم مهدی باصولی رئیس هیات مدیره شرکت جهش پرداز آینده شکل گیری خدمات بانکی بر مبنای نیاز مخاطبین را ضروری دانست و گفت: اپلیکیشن جهش با تلاش و انرژی تمام گروه باید آن قدر ارتقا پیدا کند که تمام نیازهای مخاطبین مجموعه جهاد دانشگاهی را بتوانیم پاسخ بدهد.


🔹مدیرعامل شرکت جهش پرداز آینده در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های جهاد دانشگاهی و همکاری بانک ایران زمین، گفت: اولین تجربه بانکداری و نئوبانک سازمانی را در کشور تجربه می کنیم. راه پر چالش و طولانی داریم که امیدوارم با همکاری همه دست اندرکاران این مسیر را به سرمنزل مقصود برسونیم.


🔹برای مشاهده گزارش کامل این مراسم، بدون فیلترشکن روی لینک زیر کلیک کنید:


🔻🔻🔻🔻


https://izbank.ir/fa/news/۵۴۵۸۹-اپلیکیشن-جهش-خدمتی-نوین-از-بانک-ایران-زمین-برای-جامعه-جهاد-دانشگاهی.html


انتهای خبر

0
0