بورسینه
1399/06/26
09:59
🔹در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش حدود سه هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سف...

🔹در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش حدود سه هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #زاگرس، #فولاد و #پترول به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی زاگرس ۷۰۰ میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #وملی، #ثشاهد و #وشهر در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان (۵۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان (۵۷ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۴ نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف گروه صنعتی ملی (#وملی) به سه درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹"محصولات شیمیایی" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای دو هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش" با فشار فروش ۴۶۰ میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۳۹ درصد از ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۷۷ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۳ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0