آکادمی هلاکوئی
1401/02/13
23:00
با بالا رفتن تعداد خریداران، وضعیت NEAR کمی پس از افت آخر هفته بهبود می یابد

پروتکل NEAR از نظر ارزش بازار در لیست ۵۰…

پروتکل NEAR از نظر ارزش بازار در لیست ۵۰ رمزارز برتر CoinMarketCap قرار گرفته است. در حال حاضر جایگاه نوزدهم را به خود اختصاص داده است که آن را درست پشت سر دای (DAI) در جایگاه هجدهم و جلوتر از کرونوس (CRO) در رده بیستم قرار می دهد.


قیمت NEAR پس از افت ۱.۱۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در حال حاضر ۱۱.۹۰ دلار یا ۰.۰۰۰۳۰۸۸ BTC است. در هفته گذشته، این رمزارز شاهد کاهش ۲۰.۲۷ درصدی قیمت بود. بالاترین قیمت NEAR در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲.۱۷ دلار بوده است.


وقتی به حجم معاملات نگاه می کنیم، NEAR بعد از ۲۴ ساعت به ۱,۰۳۵,۵۵۷,۳۹۷ دلار می رسد که نسبت به دیروز ۱۲.۲۰ درصد کاهش داشته است. ارزش بازار NEAR در حال حاضر ۸,۰۴۶,۸۷۶,۱۵۸ دلار است و عرضه فعلی NEAR در گردش ۶۷۶,۰۷۶,۱۱۴.۰۰ NEAR است.


near usdt 1024x551 - با بالا رفتن تعداد خریداران، وضعیت NEAR کمی پس از افت آخر هفته بهبود می یابد

نمودار روزانه NEAR/USDT قیمت را تا حدودی در یک موقعیت خنثی در حال حاضر می بیند، زیرا ۵۰ و ۱۰۰ EMA به نظر می رسند که سیگنال نزولی تشکیل دهند، اما گرادیان هیستوگرام مثبت می شود.


قیمت NEAR در آخر هفته بسیار کاهش یافت. با این حال، به نظر می رسد که گاوها با خرید NEAR در قیمت ۱۰ دلار، که یک سطح قیمت کلیدی برای NEAR است، روی کاهش قیمت سرمایه گذاری کردند. کاهش قیمت آخر هفته با حجم معاملات خرید مواجه شد. در روز بعد یعنی دیروز سفارش‌های خرید NEAR بازار را فرا گرفت و هجوم سفارش‌های خرید به امروز نیز سرازیر شد.


با وجود اینکه جریانی از سفارشات خرید برای NEAR وجود داشته است، قیمت در ۲ روز گذشته نسبتا ثابت مانده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0