رمزارز نیوز
1403/01/18
17:00
ارائه قراردادهای آتی دائمی ORDI و WLD در کوین‌بیس! منتظر رشد قیمت‌ها…

صرافی کوین‌بیس در حال آماده شدن برای فهرست کردن قراردادهای آتی دائمی برای دو آلتکوین اوردینالز (ORDI) و ورلد‌کوین (WLD) است. قرارداد‌های این ۲ توکن در ۱۱ آوریل برای سرمایه‌گذاران سازمانی پلتفرم‌های بین‌المللی و پیشرفته کوین‌بیس ارائه خواهند شد.


توکن ORDI، یک توکن BRC-۲۰ در شبکه بیت کوین است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که این دارایی، واکنش مثبتی نسبت به این خبر داشته و قیمت آن که در هفته‌های پیش، بین ۷۲ تا ۵۵ دلار در نوسان بود، طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۶ درصد رشد کرده است.


این توکن اکنون ۶۸.۷ دلار قیمت دارد، اما شکسته شدن مقاومت ۷۲ دلاری ممکن است باعث ایجاد یک روند صعودی برای آن شود و به طور بالقوه قیمت را به سمت سقف ۹۷ دلار سوق دهد.


از طرفی، قیمت WLD در حال حاضر، با رشدی ۷.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۷ دلار است. اگر قیمت به بالای مقاومت ۷.۱۹ دلار صعود کند، احتمال افزایش بیشتر وجود خواهد داشت. در مقابل، شکسته شدن حمایت ۶.۶۸ دلار به معنای ادامه روند نزولی خواهد بود.


افزودن توکن‌های ORDI و WLD به مجموعه معاملات آتی دائمی کوین‌بیس بخشی از استراتژی این صرافی به منظور تنوع بخشیدن به محصولات مالی خود است.


پیش از این، کوین‌بیس اعلام کرده بود که قصد دارد معاملات آتی با تسویه نقدی را برای دوج‌کوین (DOGE)، لایت‌کوین (LTC) و بیت‌کوین کش (BCH) معرفی کند. این صرافی در انتظار تایید کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) جهت ارائه این محصولات مالی جدید است.


انتهای خبر

0
0