رمزارز نیوز
1402/02/13
18:48
۵ آلتکوین برتر برای سرمایه‌گذاری در ماه جدید میلادی!

با توجه به آغاز ماه می، بازار ارزهای دیجیتال در روندی نسبتا متلاطم قرار دارد. البته برخی آلت‌کوین‌ها عملکرد… مطالعه مطلب ...

با توجه به آغاز ماه می، بازار ارزهای دیجیتال در روندی نسبتا متلاطم قرار دارد. البته برخی آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارند. در این زمینه، Finbold عملکرد و پیشرفت‌های اخیر پیرامون این آلت‌کوین‌های برتر در بازار را تجزیه و تحلیل کرده است تا فهرستی از پنج آلتکوین را ارائه کند که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال باید در ماه پنجم سال ۲۰۲۳ به آنها توجه ویژه داشته باشند.


پپه (PEPE)

حس جدیدی در فضای رمزارزها پیدا شده است. میم کوین پپه (PEPE) شاهد موفقیت‌های عظیمی بوده است. افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی در تاریخ ۱ می، تبدیل شدن به سومین میم کوین بزرگ جهان، وارد شدن به جمع بزرگ‌ترین میم‌کوین‌ها و پیشی گرفتن از امثال فلوکی (FLOKI) و بیبی دوج (BABYDOGE).


5 آلتکوین برتر برای سرمایه‌گذاری در ماه جدید میلادی!

علاوه بر این، PEPE اخیرا در OKX فهرست شده است که به رشد انبوه ۳۲۹.۱۸ درصدی قیمت آن در هفته گذشته و حتی رشد چشمگیرتر ۱۵۰۳.۱۱ درصدی در یک ماه کمک کرده است.


رندر توکن (RNDR)

سورپرایز اخیر در این بخش، Render Token (RNDR) است که با افزایش قیمت چشمگیر خود، پس از فهرست شدن در صرافی کوین بیس در اوایل سال جاری، توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.


5 آلتکوین برتر برای سرمایه‌گذاری در ماه جدید میلادی!

با افزایش ۲۸۵ درصدی در چند ماه، Render Token در حال حاضر در محدوده قیمت ۲.۱۵ دلار در نوسان است و ۲.۷۶ درصد در روز، ۶.۳۳ درصد در هفت روز گذشته، و همچنین ۶۸.۰۸ درصد در ماه گذشته رشد داشته است.


MultiversX (EGLD)

از آنجایی که فهرست‌بندی‌ها در صرافی‌های رمزارزی تاثیرات مثبتی بر دارایی‌های دیجیتال دارند، فهرست شدن MultiversX (EGLD)، که قبلا با نام Elrond شناخته می‌شد، در صرافی Upbit، منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت آن شده است؛ مشابه آنچه قبلا برای میم کوین Floki (FLOKI) پس از ثبت آن در Binance.US، شعبه آمریکایی صرافی بایننس، اتفاق افتاد.


5 آلتکوین برتر برای سرمایه‌گذاری در ماه جدید میلادی!

در زمان نگارش این خبر، MultiversX با قیمت ۴۰.۰۷ دلار معامله می‌شود که ۰.۶۵ درصد نسبت به روز گذشته و ۲.۱۴ درصد در ماه گذشته کاهش داشته است. اما در هفت روز گذشته، همان‌طور که جدیدترین داده‌های نمودار که در تاریخ ۳ می مشاهده شده نشان می‌دهد، ۳.۴۰ درصد افزایش داشته است.


وی چین (VET)

علی‌رغم عملکرد نه‌چندان باشکوه در هفته‌های اخیر، قیمت VeChain (VET) این شانس را دارد که در ماه می صفحه را بازگرداند؛ زیرا تیم دارایی دیجیتالی وی‌چین، ارتقای کیف پول رمزارزی موبایل VechainThor را در تاریخ ۴ می، مانند گذشته، آغاز می‌کند.


5 آلتکوین برتر برای سرمایه‌گذاری در ماه جدید میلادی!

با این حال، VeChain در حال حاضر در محدوده قیمت ۰.۰۲ دلار نوسان دارد. با اینکه وی چین در تمام نمودارهایش کاهش یافته است، از جمله ۲.۴۷ درصد در روز، ۹.۱۳ درصد در طول هفته، و ۱۱.۵۰ درصد در ماه گذشته، اما از ابتدای سال میلادی جدید رشد ۲۸.۴۴ درصدی داشته است.


Stacks (STX)

پس از اینکه بایننس اعلام کرد که از ارتقای لایه ۲ آتی خود برای شبکه بیت کوین پشتیبانی می‌کند که قرار است طبق اعلامیه مشخص‌شده در ارتفاع ۷۸۷۶۵۱ بلاکچین انجام شود، Stacks (STX) شاهد پیشرفت‌هایی بوده است.


به طور خاص، STX در حال حاضر در محدوده قیمت ۰.۸۱ دلار معامله می‌شود؛ با افزایش ۱۷.۲۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و ۸.۷۵ درصدی در طول هفته و به تلاش برای جبران کاهش ۷.۹۱ درصدی انباشته شده در ۳۰ روز گذشته ادامه می‌دهد.


5 آلتکوین برتر برای سرمایه‌گذاری در ماه جدید میلادی!

اگرچه بازار کریپتو گاهی می‌تواند یک ناظر ناآگاه را غافلگیر کند، میشائل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، کارشناس معاملات ارز دیجیتال، پیش از این پیش‌بینی کرده بود که آلتکوین‌ها به روند صعودی خود ادامه می‌دهند؛ به خصوص اگر بیت کوین بتواند به بالای ۳۰۰۰۰ دلار برسد و بقیه بازار نیز از این روند پیروی کنند.


انتهای خبر

0
0