آکادمی هلاکوئی
1401/02/01
09:20
طبق آخرین گزارش دپ رادار، بازی های بلاک چین در صنعت DApp پیشرو هستند

دپ رادار و Blockchain Game Alliance یا BGA…

دپ رادار و Blockchain Game Alliance یا BGA گزارش بازی های بلاک چین را برای سه ماهه اول ۲۰۲۲(دی و بهمن و اسفند ۱۴۰۰) در روز چهارشنبه منتشر کردند. پس از اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۲۰ میلیون دلاری در بازی‌ها و زیرساخت‌های بلاک چین در ماه فوریه(بهمن) در گزارش قبلی، آخرین رقم برای کل سرمایه‌گذاری در سه ماهه اول ۲.۵ میلیارد دلار است. سرمایه گذاران ریسک پذیر و سایر سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۱ مبلغ ۴ میلیارد دلار جمع آوری کردند.


بزرگترین معاملات ذکر شده در این گزارش شامل انیموکا برندز(Animoca Brands) با جذب ۳۶۰ میلیون دلار، رساندن ارزش آن به ۵ میلیارد دلار و تبدیل شدن به یک برند پیشرو Web۳ می باشد. Sequoia Capital سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری را در پالیگان(MATIC) انجام داد، در حالی که Yuga Labs، سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری دریافت کرد تا متاورس های دیگر خود را با بازی های P۲E راه اندازی کند.


طبق DappRadar، بازی‌های بلاک چین ۱.۲۲ میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد (UAW) را در ماه مارس(اسفند ۱۴۰۰) جذب کردند و بیش از نیمی از فعالیت صنعت از برنامه‌های غیرمتمرکز بازی (DApps) یا برنامه‌های بازی با انگیزه P۲E بود.


کوین تلگراف از سباستین بورگت(Sebastian Borget)، یکی از بنیانگذاران متاورس سندباکس و رئیس اتحادیه بازی های بلاک چین، پرسید که چرا فکر می کند پالیگان در مقایسه با سایر اکوسیستم ها مانند Wax، هارمونی و BNB Chain بیشترین بهره را از P۲E و NFT برده است. او چند دلیل اصلی را برشمرد، یکی از آن ها این است که پالیگان همچنان با ماشین مجازی اتریوم سازگار بود و بنیاد پالیگان به شدت از آنها در بازاریابی و کمک های مالی حمایت کرد. دلیل دیگر این است که اصناف به راحتی کاربران خود را به پالیگان مهاجرت می دهند در حالی که متامسک را به عنوان کیف پول اصلی استفاده میکنند.


بورگت همچنین اشاره کرد که پالیگان اولین بلاک چین L۲ برای NFTها در OpenSea بود که نقدینگی بیشتری را برای NFTها به همراه داشت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0