رمزارز نیوز
1403/01/19
13:00
مروری بر وضعیت کلی بازار کریپتو: سگ کلاهدار سولانا بی‌رقیب می‌تازد!

داده‌ها حاکی از آنند که آخر این هفته برای بیت کوین کاملا مطلوب پیش رفته است.


داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین دیروز کمی بهبود یافت و در محدوده ۶۷ هزار تا ۶۸ هزار دلار در نوسان بود. پادشاه ارزهای دیجیتال امروز هم یک جهش دیگر را تجربه کرد و با صعود به اوج ۵ روزه خود، اکنون کمی پایین‌تر از سطح ۷۰ هزار دلار قرار دارد.


به گفته کارشناسان بازار، یکی از دلایل برگشت قیمت بیت کوین به روند صعودی، افزایش فعالیت نهنگ‌ها در آستانه هاوینگ این ارز دیجیتال است.


همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار بیت کوین هم به ۱٫۳۶۵ تریلیون دلار افزایش یافته و دامیننس آن در بازار، ۵۲٫۸ درصد گزارش شده است.

doge-wif-emerge-as-todays-top-performers-btc-aims-at-70k-weekend-watch

همزمان با رشد قیمت بیت کوین، وضعیت اکثر آلت‌کوین‌ها هم به رنگ سبز در آمده و اتریوم (ETH) و بایننس کوین (BNB) به ترتیب به سطوح ۳،۴۰۰ دلار و ۶۰۰ دلار نزدیک شده‌اند.


در این میان، میم کوین‌های دوج کوین (DOGE) و داگ ویف هت (WIF) بهترین عملکرد را در بین آلت‌کوین‌های برتر دارند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت دوج کوین تقریبا ۹ درصد در یک روز افزایش یافته و به ۰٫۲ دلار نزدیک شده است.


لازم به یادآوری است که بر اساس پیش‌بینی‌های متعدد، قیمت DOGE در این چرخه صعودی می‌تواند تا ۱ دلار افزایش یابد. قیمت WIF نیز در یک روز بیش از ۱۲ درصد افزایش یافته و به ۳٫۷ دلار رسیده است.


ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با ۴۰ میلیارد دلار افزایش در یک روز، بار دیگر به نزدیکی سطح ۲٫۷ تریلیون دلار بازگشته است.


انتهای خبر

0
0