سهامیاب - آموزش بورس
1401/02/18
08:52
#بانکداری 🏦شب گذشته #وبملت شفاف‌سازی زد و اعلام کرد: متعاقب دریافت برگ تشخیص مالیات سال 1398 و پس از طرح شکایت بانک در هیأت حل اختلاف مالیاتی و حس...

#بانکداری



🏦شب گذشته #وبملت شفاف‌سازی زد و اعلام کرد: متعاقب دریافت برگ تشخیص مالیات سال ۱۳۹۸ و پس از طرح شکایت بانک در هیات حل اختلاف مالیاتی و حسب پیگیریهای به عمل آمده مالیات تشخیصی تعدیل و از مبلغ ۱۳۲،۲۷۵ میلیارد ریال به مبلغ ۴۹،۱۷۰ میلیارد ریال کاهش یافته است. (به ازای هر سهم ۴۰۱ ریال !)



✍️گروه بانکی طی مدت اخیر بازدهی چندانی نداشته و با وجود پتانسیل‌های مناسب، روند نوسانی را طی نموده است. انتظار این است که بانکها به ویژه ۳ نماد #وبملت #وبصادر و #وتجارت گزارش‌های ۱۲ ماهه مناسبی را (از ۳ جهت: رشد تسعیر نرخ ارز، سود سرمایه‌گذاری‌ها و تراز مثبت عملیاتی منتشر نمایند.



📈بنابراین پیشنهاد می‌گردد روند معاملات گروه بانکی را با دقت بیشتری دنبال نمائید. به ویژه اینکه شاخص گروه مدتی است که پشت دیوار ۷.۳۰۰ واحد در نوسان بوده و در حال تشکیل یک الگوی مثلث کوچک است. لذا رسیدن یک تقاضای قدرتمند می‌تواند عاملی برای شکست دیوار مقاومتی اشاره شده و حرکت به سمت سطوح ۸.۲۰۰ واحدی باشد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0