آکادمی هلاکوئی
1400/10/20
10:50
مدیر ارشد اطلاعات Pantera: اتریوم ممکن است ۵۰ درصد از تراکنش های مالی جهانی را در دهه آینده تسهیل کند

جوی کروگ(Joey Krug)، مدیر ارشد سرمایه گذاری Pantera…

جوی کروگ(Joey Krug)، مدیر ارشد سرمایه گذاری Pantera Capital معتقد است که اتریوم در ده سال آینده نقش اصلی را در امور مالی جهانی ایفا خواهد کرد. کروگ این اظهارات را در مصاحبه با بلومبرگ بیان کرد.


جوی کروگ، مدیر ارشد صندوق سرمایه گذاری Pantera Capital، در مصاحبه ای با بلومبرگ، گفت که اتریوم بخش غالب فضای مالی در دهه آینده خواهد بود. کروگ پیش‌بینی جسورانه‌ای انجام داد و گفت که در ده سال آینده، ۵۰ درصد از تراکنش‌های مالی جهانی ممکن است شامل اتریوم باشد.


او آینده خوش بینانه ای را برای شبکه شماره یک قراردادهای هوشمند در جهان دید. Krug فکر نمی کند چندین شبکه رقیب مانند پولکادات، سولانا و کاردانو (اگرچه نام خاصی را ذکر نکرد) تهدیدی بزرگ برای تسلط اتریوم باشند.


اتریوم به طور پیوسته به مرکزی برای خدمات مالی تبدیل می شود که توسط بخش پیشگام مالی غیرمتمرکز (DeFi) رهبری می شود.


با این حال، اتریوم در معرض چندین موانع فنی قرار گرفته است که مانع از رشد بیشتر آن می شود.هزینه های بالای تراکنش در شبکه و زمان‌های طولانی تراکنش را در مواردی تجربه میکنند.


توسعه دهندگان در حال کار بر روی راه حل های مقیاس پذیری، به ویژه ETH ۲.۰ هستند. این ارتقا در حال انتشار مرحله‌ای است که باید در سال ۲۰۲۳(۱۴۰۲) تکمیل شود. راه‌حل‌های دیگر، مانند راه‌حل‌های ارائه‌شده توسط شبکه پالیگان، نیز موثر بوده و در حال اجرا هستند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: beincrypto


انتهای خبر

0
0