اخبار اکس نوین
1400/06/31
13:42
مدیرعامل شرکت دیویر گروپ: کاردانو تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۴ دلار خواهد رسید

اکس نوین: مدیرعامل شرکت دیویر گروپ (deVere Group)، یکی از پیشروترین شرکت‌های مستقل مشاور مالی در جهان نظری صعودی نسبت به کاردانو دارد و معتقد است تا پایان سال جاری، قیمت کاردانو ۴ دلاری خواهد شد. کاردانو ۴ دلاری خواهد شد نایجل گرین در گفتگویی با روزنامه تجاری بیزینس اینسایدر از رکوردشکنی پیش روی کاردانو سخن گفت و پیش‌بینی کرد که در نهایت تا پایان سال، این ارز دیجیتال به ۴ دلار خواهد رسید. جالب است بدانید ماه قبل، گرین به‌درستی ۳ دلاری شدن قیمت کاردانو را پیش‌بینی کرد؛ قله‌ای که برای اولین بار در اوایل ماه سپتامبر پیش از ورود قراردادهای هوشمند به این شبکه فتح شد. کاردانو در…

اکس نوین : مدیرعامل شرکت دیویر گروپ (deVere Group)، یکی از پیشروترین شرکت‌های مستقل مشاور مالی در جهان نظری صعودی نسبت به کاردانو دارد و معتقد است تا پایان سال جاری، قیمت کاردانو ۴ دلاری خواهد شد.


نایجل گرین در گفتگویی با روزنامه تجاری بیزینس اینسایدر از رکوردشکنی پیش روی کاردانو سخن گفت و پیش‌بینی کرد که در نهایت تا پایان سال، این ارز دیجیتال به ۴ دلار خواهد رسید.


جالب است بدانید ماه قبل، گرین به‌درستی ۳ دلاری شدن قیمت کاردانو را پیش‌بینی کرد؛ قله‌ای که برای اولین بار در اوایل ماه سپتامبر پیش از ورود قراردادهای هوشمند به این شبکه فتح شد.


کاردانو در حال حاضر، ۳۴.۰۵ درصد پایین‌تر از اوج ۳.۰۸ دلاری خود در دومین روز ماه سپتامبر است و با تحولات اخیر بازار و سقوط گسترده ارزهای دیجیتال، به رتبه چهارم برترین ارزهای دیجیتال سقوط کرده و جای خود را به تتر داده است. استیبل کوینی که به عقیده مایک نووگراتز، دلیل اصلی کاهش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال بوده است.


گرین معتقد است کاردانو در نهایت قادر خواهد بود در کنار سایر ارزهای دیجیتال برتر بازار، از اعتبار خود برای افزایش قیمت استفاده کند. مدیرعامل دیویر گروپ علاوه بر کاردانو نسبت به XRP نیز خوش‌بین است و انتظار دارد فارغ از مشکلات قانونی فعلی، همانند کاردانو جهش قیمت داشته باشد. وی در این رابطه گفت:


بر اساس اکثر تجزیه‌وتحلیل‌ها، XRP می‌تواند طی چند ماه آینده جهش قیمتی مشابه با کاردانو را تجربه کند.


در مصاحبه‌ای در ماه آگوست با City A.M گرین از احتمال پیشی گرفتن ارزش بازار اتریوم از بیت کوین خبر داد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0