آکادمی هلاکوئی
1400/05/06
14:53
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۶ مرداد)

بیت کوین در مسیر ۴۰ هزار دلار ۲۴…

بیت کوین در مسیر ۴۰ هزار دلار


۲۴ ساعت گذشته برای بیت کوین دورانی با شکوه بوده است زیرا قیمت آن توانست از حدود ۳۷۶۰۰ دلار به بالاترین سطح روزانه خود در ۴۰۳۹۳ دلار (در Bitstamp) برسد.


دامیننس بیت کوین که در واقع شاخصی برای اندازه گیری سهم آن نسبت به کل بازار رمزنگاری می باشد، نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۰.۵ درصد رشد کرده و در حال حاضر حدود ۴۸٪ است. این واقعیت نشان از آن دارد که آلتکوین ها نتوانسته اند عملکرد بهتری نسبت به BTC داشته باشند.


در هر صورت، این ارز رمزنگاری شده در حال حاضر به حدود ۳۹۵۰۰ دلار رسیده است و باید منتظر ماند و دید که آیا قادر هست با ایجاد فشاری قاطع، بر مقاومت مهم روانی ۴۰ هزار دلار غلبه کند یا خیر.


همانطور که قبلا هم گزارش کردیم، ارز رمزنگاری شده اول بازار از بعد از لیکوئید شدن گسترده پوزیشن ها در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) در بازه ۳۰ تا ۴۲ هزار دلار معامله شده است و علی رغم تلاش های اخیر، تاکنون نتوانسته است کاملا از این محدوده خارج شود، اما برای دومین بار طی چند روز گذشته موفق شد سطوح بالاتر از این مقاومت بحرانی را لمس کند.


همه جا سبز است!


قیمت بیت کوین (BTC) در تایم فریم روزانه حدود ۶٪ افزایش را نشان می دهد و این در مقایسه با عملکرد بسیاری از آلتکوین های بهتر است. البته امروز وضعیت غالب بازار به رنگ سبز است ولی سهام همه ارزها در این ضیافت یکسان نیست.


برای مثال، اتریوم با ۳.۴٪، کاردانو با ۲.۶۹٪، دوج کوین با ۳.۱۵٪، یونی سوآپ با ۲.۸٪ و بایننس کوین با ۲.۸۲٪ ازجمله ارزهای برتر بازار هستند که امروز رشد نسبتا برابری را تجربه کرده اند.


ولی در مقابل، ریپل تنها استثنای امروز با بیش از ۱۳ درصد افزایش، پامپی دو رقمی را شاهد بود. این ارز رمزپایه از سطح مقاومت مهم ۰.۷ دلاری عبور کرد و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۰.۷۱۲ دلار معامله می شود.


بازار6 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (6 مرداد)

ویچین، ترون، نئو و زی کش چند ارز رمزپایه دیگر هستند که امروز همگی در حدود ۴ درصد رشد داشته اند.


برخلاف موادر فوق، وضعیت برای ارزهایی مانند انجین کوین (۳.۲۴-٪)، هلیوم (۲.۱۲-٪)، اکسی اینفینیتی (۳.۲۸-٪) و سولانا (۰.۷-٪) رضایت بخش نبود و آنها را به رنگ قرمز درآورد.


در نتیجه تحولات فوق، سرمایه تجمعی بازار کریپتو امروز به ۱.۵۵ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0