بورس پرس
1400/10/28
12:22
نتیجه دومین مجمع "امین" بعداز حضور در بورس/زمان توزیع سود ۶۹ تومانی هرسهم

دومین مجمع سالانه شرکت تامین سرمایه امین بعد از حضور در بورس ، برگزار و زمان توزیع سود ۶۹ تومانی هر سهم مشخص شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت تامین سرمایه امین که با عرضه اولیه ۱۵ درصد سهام و کشف قیمت ۱۰۴۰ تومانی هرسهم از ۱۵ مرداد سال گذشته به جمع شرکت های بازار سهام پیوسته، صبح امروز اقدام به برگزاری دومین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس تهران کرد.


براساس این گزارش در این مجمع که با حضور اکثریت سهامداران در محل شرکت برگزار شد پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به شهریور ۱۴۰۰ و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۷۲۸ ریال سود محقق شده هر سهم، ۶۹۰ ریال سود نقدی معادل ۹۵ درصد توزیع شود.


سود سهامداران حقیقی با مراجعه به شعب بانک ملت و همراه داشتن اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری و صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری از طریق واریز به شماره حساب بانکی معرفی شده از اول تیر سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود. سود سهامداران حقوقی هم از اول مرداد سال آینده از طریق واریز به شماره حساب اعلامی پرداخت خواهد شد .


همچنین شرکت های سرمایه گذاری هامون صبا تامین، سرمایه گذاری تدبیر، سرمایه گذاری صبا تامین، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، صندوق بازنشستگی کشوری، سرمایه گذاری امید و گروه مالی ملت به مدت دو سال دیگر به عنوان اعضای هیات مدیره جدید ابقا شدند.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0