رمزارز نیوز
1402/12/21
17:00
افزایش چند صد میلیارد دلاری ارزش بازار کریپتو همزمان با رکوردشکنی‌های…

در حالی که بیت کوین رالی صعودی خود را سپری می‌کند و از محدوده ۷۲۰۰۰ دلاری نیز عبور کرده است، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در یک روز بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار و در هفته گذشته حدود ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و برای اولین بار طی بیش از دو سال گذشته به بیش از ۲.۸ تریلیون دلار رسیده است.


پس از اینکه بیت‌کوین آخر هفته آرامی را سپری کرد و کمی پایین‌تر از ۶۲۰۰۰ دلار قرار داشت، روز گذشته و با شروع اولین روز هفته کاری، قیمت این ارز دیجیتال چندین هزار دلار افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخی خود در سال ۲۰۲۱ نزدیک شد.


امروز صبح این سطح با عبور قاطعانه بیت کوین شکسته شد و قیمت این رمزارز به ۷۲۲۰۰ رسید. در این بین، تسلط بیت کوین بر آلت کوین ها به ۴۹.۷ درصد افزایش یافته و ارزش بازار آن به بیش از ۱.۴۱ تریلیون دلار رسیده است.


اکثر آلت‌کوین‌های با ارزش بالاتر نیز در مقیاس روزانه سبز شده‌اند. اتریوم با جهش ۲.۶ درصدی و معامله با قیمتی کمی بالاتر از ۴۰۰۰ دلار، از جمله باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال است.


بایننس کوین نیز پس از یک رشد روزانه ۲ درصدی، به قیمت ۵۳۰ دلار رسیده و اوج قیمتی چند ساله خود را ثبت کرده است.


قیمت چین‌لینک (LINK)، آی‌ام‌ایکس (IMX) و لایت‌کوین (LTC) هم امروز بین ۶ تا ۸ درصد افزایش یافته است. در این میان، نیر کوین (NEAR) با افزایش چشمگیر ۱۵ درصدی، بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده و اکنون در محدوده ۷ دلاری معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0