بورس۲۴
1400/07/04
13:03
افت قابل توجه ارزش معاملات خرد به ۵،۱۵۰ میلیارد تومان

امروز یکشنبه چهارم مهر ماه ارزش معاملات خرد بازار سرمایه (با احتساب صندوق ها) به کمتر از ۵،۸۰۰ میلیارد تومان رسید که یکی از کمترین ارقام روزانه طی دو ماه گذشته است.

افت قابل توجه ارزش معاملات خرد به ۵،١۵٠ میلیارد تومان

بورس۲۴ : امروز یکشنبه چهارم مهر ماه ارزش معاملات خرد بازار سرمایه (با احتساب صندوق ها) به کمتر از ۵،۸۰۰ میلیارد تومان رسید که یکی از کمترین ارقام روزانه طی دو ماه گذشته است. این رقم بدون در نظر گرفتن معاملات صندوق های قابل معامله و صرفا برای معاملات خرد سهام و حق تقدم ها برابر با ۵،۱۵۰ میلیارد تومان بود.


در روز جاری گروه های فلزات اساسی، شیمیایی، فرآورده های نفتی، خودرو و قطعه ساز، سرمایه گذاری و دارویی صدرنشین ارزش معاملات بودند.


برآیند ورود و خروج پول خرد به بازار سهم امروز منفی شد اما در صندوق ها مثبت بود. حقیقی ها حدود ۴۷۰ میلیارد تومان از سهم های خود را نقد کرده و از بازار خارج کرده و در مقابل حدود ۱۵۷ میلیارد تومان سرمایه جدید وارد صندوق های با درآمد ثابت کردند.


در گروه های خدمات فنی و مهندسی، فرآورده های نفتی و ساخت محصولات فلزی شاهد ورود پول حقیقی و گروه های فلزات اساسی، بانکی و دارویی خروج پول حقیقی بودیم.


رمپنا، شپنا، پارسان، البرز، شگویا، فملی و آریان صدرنشین خریدهای حقیقی بودند اما فجهان، فسبزوا، کیمیاتک، اتکای، برکت و فن آوا بیشترین خروج حقیقی را متحمل شدند.


در پایان امروز شاخص کل بورس به رشد ۰،۱۸ درصدی بسنده کرد و با بیش از ۲ هزار واحد ارتقا نسبت به دیروز در ارتفاع ۱ میلیون و ۴۲۴ هزار واحد ایستاد. نمادهای پارسان، فملی، وغدیر، رمپنا، فارس و شبندر بیشترین تاثیر مثبت و شستا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند.


شاخص هموزن با کاهش حدود ۲ هزار واحدی ۰،۴۷ درصد افت کرد و در نزدیکی ۴۲۱ هزار واحد ایستاد. شاخص فرابورس هم ۵۱ واحد کاهش داشت و در ارتفاع ۲۰،۸۰۶ واحد آرام گرفت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0