آکادمی هلاکوئی
1401/03/26
11:10
تحلیل تکنیکال لایت کوین (LTC)؛ پنج شنبه ۲۶ خرداد

طی چند روز گذشته، شاهد کاهش شدید ارزش…

طی چند روز گذشته، شاهد کاهش شدید ارزش بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین در برابر دلار آمریکا بودیم. LTC نیز در این مسیر، یک روند نزولی قوی را زیر سطح ۶۰ دلار دنبال کرد و پایین تر از حمایت ۵۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۵۵ (در نمودار ۴ ساعته) قرار گرفت. خرس ها حتی قیمت را به زیر سطح ۴۵ دلار رساندند ولی قیمت LTC بالاتر از سطح ۴۰ دلار به خوبی حمایت شد و یک اصلاح صعودی تازه را از این ناحیه آغاز کرد.


نمودار لایت کوین - تحلیل تکنیکال لایت کوین (LTC)؛ پنج شنبه 26 خرداد

این حرکت اصلاحی بالاتر از سطوح مقاومت ۴۵ و ۴۸ دلاری ادامه یافت و قیمت از سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶٪ حرکت نزولی سقف نوسانی ۶۵.۴۳ دلار به ۴۰.۳۲ دلار گذشت.


علاوه بر این، یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومتی نزدیک به ۵۰ دلار نیز در نمودار ۴ ساعته جفت ارز LTC/USD در حال تشکیل است. LTC اکنون با مقاومتی قوی نزدیک به سطح ۵۰ دلار مواجه است. مقاومت مهم بعدی نزدیک به سطح ۵۳ دلار و میانگین متحرک ساده ۵۵ (۴ ساعته) در انتظار گاوها می باشد.


سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰٪ حرکت نزولی سقف نوسانی ۶۵.۴۳ دلار به ۴۰.۳۲ دلار نیز نزدیک به مقاومت ۵۳ دلاری واقع است. برای شروع یک روند صعودی تازه، قیمت باید مقاومت های ۵۰ و ۵۳ دلاری را با قاطعیت پشت سر بگذارد.


در غیر اینصورت، قیمت به سمت اولین حمایت موجود در تراز ۴۶.۲۰ دلار سقوط می کند. حمایت مهم بعدی نیز نزدیک به سطح ۴۰.۸۰ دلار به کمک گاوها می آید. شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۴۰ دلاری می تواند در کوتاه مدت قیمت لایت کوین را به سطح ۳۵ دلار برساند.


اندیکاتورهای تکنیکال


اندیکاتور MACD در نمودار چهارساعته در منطقه صعودی شتاب می‌گیرد.


اندیکاتور RSI در نمودار چهارساعته اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.


حمایت های مهم: ۴۶ دلار و ۴۰ دلار


مقاومت های مهم: ۵۰ دلار و ۵۳ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: livebitcoinnews


انتهای خبر

0
0