بورس۲۴
1402/11/30
12:53
بازگشت مدیرعامل محبوب به نفت ایرانول

بورس ۲۴ : مدیر عامل تاپیکو طی حکمی عیسی اسحاقی را به عنوان مدیر عامل شرکت نفت ایرانول منصوب کرد. اسحاقی که از مدیران توانمند ، شناخته شده و محبوب کارگران و کارکنان ایرانول هست دارای بیش از ده سال سابقه مدیریت ارشد در صنعت روانکاران ( ۶ سال مدیر عامل نفت ایرانول و از سال ۱۳۹۹ تاکنون نایب رییس هیات مدیره نفت بهران وابسته به بنیاد مستعضعفان ) است و همچنین ۶ سال نایب رییس هیات مدیره انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران بوده است.

بورس۲۴ : مدیر عامل تاپیکو طی حکمی عیسی اسحاقی را به عنوان مدیر عامل شرکت نفت ایرانول منصوب کرد.


اسحاقی که از مدیران توانمند ، شناخته شده و محبوب کارگران و کارکنان ایرانول هست دارای بیش از ده سال سابقه مدیریت ارشد در صنعت روانکاران ( ۶ سال مدیر عامل نفت ایرانول و از سال ۱۳۹۹ تاکنون نایب رییس هیات مدیره نفت بهران وابسته به بنیاد مستعضعفان ) است و همچنین ۶ سال نایب رییس هیات مدیره انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران بوده است.


اسحاقی کار بنگاهداری را از سال ۱۳۸۶ آغاز و بیش از ۱۵ سال سابقه مدیریت ارشد در شرکت های شیمیایی ، نفتی و پتروشیمی را در سوابق خود داشته و در ۲۰ شرکت رییس ، عضو هیات مدیره یا مدیر عامل بوده است و پیش از این رییس هیات مدیره پتروشیمی خارک وابسته به صندوق نفت ونایب رییس هیات مدیره نفت بهران بود.


لازم به ذکر است در زمان مدیریت اسحاقی ، ایرانول بارشد بیشتر شاخص هاو توسعه همه جانبه پیشرفت چشمگیری داشت و ساخت پایانه صادراتی ایرانول که یکی از پروژه های مهم و استراتژیک ایرانول هست آغاز و به بهره برداری رسید و رکورد تولید ، فروش مقداری ، صادرات ، سهم بازار ( حدود ۳۰ درصد و دوم بازار ) و بیشترین رضایت کارکنان مربوط به دوره مدیریت او می باشد.


انتصاب این مدیر مجرب و خوشنام در دوره جدیدمدیریت شستا و تاپیکو با بازتاب گسترده ایی در صنعت روانکاران، شستا ، تاپیکو و نفت ایرانول مواجه شده و کارگران ایرانول با شنیدن این خبر خوش ضمن خوشحالی از انتصاب این مدیر موفق و محبوبشان از وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مسسوولین مربوطه تشکر کردند.


انتظار می رود با امدن اسحاقی شرکت نفت ایرانول به روزهای اوج خود برگردد.


گفتنی است اسحاقی شش سال مدیر عامل نفت ایرانول بود و بعد از او در چهار سال ایرانول ۶ مدیرعامل داشته است!


انتهای خبر

0
0