رمزارز نیوز
1401/04/23
18:00
فلوکی پشت سر شیبا به دنبال رابین هود!

اخیرا جامعه فلوکی اینو (Floki Inu) طی یک طوماری از پلتفرم معاملاتی محبوب رابین‌هود (Robinhood) خواسته تا ارز… مطالعه مطلب ...

اخیرا جامعه فلوکی اینو (Floki Inu) طی یک طوماری از پلتفرم معاملاتی محبوب رابین‌هود (Robinhood) خواسته تا ارز دیجیتال FLOKI را به فهرست رمزارزهای تحت پشتیبانی خود اضافه کند. این طومار، تاکنون تنها ۳۷۵ رای جمع کرده است.


سال گذشته، طومار شیبا اینو توانست با بیش از نیم میلیون امضا به موفقیت بزرگی دست یابد و پس از یک ماه، سرانجام رابین‌هود در اوایل آوریل، این توکن را مورد حمایت قرار داد. بدین ترتیب، دومین میم کوین بزرگ دنیا در لیست این پلتفرم در کنار توکن‌هایی چون سولانا (SOL)، پالیگان (MATIC) و کامپاند (COMP) قرار گرفت.


حال، باید دید که آیا کمپین FLOKI نیز می‌تواند در متقاعد کردن رابین‌هود موفق باشد یا خیر.


درحالی‌که شیبا از پوشش گسترده رسانه‌ها سود می‌برد، FLOKI، علی‌رغم کمپین‌های تبلیغاتی خود، یک نسخه نسبتا ناشناخته از دوج کوین باقی مانده و بر اساس آمارها، در حال حاضر از نظر ارزش بازار در جایگاه ۳۶۱ام قرار دارد.


در ماه مارس، فلوکی اینو با استانداردهای سازمان تبلیغاتی بریتانیا (ASA) به تعارض خورد و به خاطر تبلیغات گسترده‌ای که در لندن روی انواع وسایل حمل‌ونقل عمومی داشت، شکایات متعددی را دریافت کرد و به همین دلیل از سوی این سازمان از تبلیغات منع شد.


بنابراین، بسیار بعید به نظر می‌رسد که کمپین FLOKI بتواند در کمپین حاضر به موفقیت دست یابد.


انتهای خبر

0
0